A volumetrikus videó drasztikusan felgyorsítja a 3D tartalomkészítést a közeljövőben.
Képzeljünk el egy olyan jövőt, ahol bárki, bárhol csodálatos 3D-s média- és szórakoztató élményeket hozhat létre. Jó úton haladunk afelé, hogy ez a jövő valósággá váljon, olyan innovatív új technikákkal, mint a volumetrikus videó. A Cloudtree Ventures és az Epic Games mellett az Autodesk is része a csoportnak, akik 11 millió dolláros befektetéssel szálltak be az Arcturus volumetrikus videószerkesztési és streaming technológiájába.
Az Arcturus segítségével a tartalomkészítők élőszereplős 3D-s előadásokat szerkeszthetnek, és ezeket a fájlokat a HoloSuite platformon keresztül bármilyen képernyőre - beleértve a mobileszközöket és az XR platformot is - streamelhetik. Ez azt jelenti, hogy azok a művészek, akik órákat töltöttek digitális emberek létrehozásával, egyszerűen módosíthatják és rögzíthetik a valódi embereket, és gyorsabban benépesíthetnek egy jelenetet élőszereplős előadásokkal. Egy lépéssel továbblépve, aki az Autodesk Mayát használja, közvetlenül virtuális világokba helyezheti a volumetrikusan rögzített digitális embereket, hogy felgyorsítsa a munkafolyamatot.
Ez a volumetrikus videoszerkesztő szoftver képernyőjén látható volumetrikus karakterhez a Maya segítségével egy művész egy prop-ot ad, amelyet bakelni és exportálni lehet. Ezt a HoloSuite-hoz készült Maya plug-in teszi lehetővé.
Ez annyiban hatékony, hogy segít a művészeknek a természetes mozgás gyors rögzítésében, így több időt és energiát tudnak a tartalom létrehozására fordítani, mint hogy manuálisan próbálják szimulálni azt, amit az emberek már jobban csinálnak. Az együttműködés abban segít, hogy a volumetrikus videó minden művész számára elérhetőbbé váljon, és a HoloSuite és az Autodesk eszközei közötti mélyebb átjárhatóságot eredményezzen a tartalomgyártás felgyorsítása érdekében.
A volumetrikus videó nagyon finoman cizellált emberi mozgást tartalmaz, akárcsak egy film, azzal a hozzáadott előnnyel, hogy ez teljesen 3D-ben készül. Érdekes, hogy a média- és szórakoztatóiparban való felhasználáson túl a kiskereskedők, mint például az Anayi ruházati webáruház, új mércét állítanak fel az e-kereskedelemben azzal, hogy a volumetrikus videóban mutatják be a ruhákat. E technológia bevezetésével az Anayi megduplázta a vásárlókkal való online kapcsolattartást.
Mivel a metaverse megjelenése miatt továbbra is igény van a vonzó tartalomra, a volumetrikus videók iránti kereslet tovább fog nőni, és az évtized végére a becslések szerint 21 milliárd dollárra fog nőni. A nyomás alatt álló stúdiók és tartalomkészítők örömmel fogadják majd a költség- és időmegtakarítást, amelyet a csúcskategóriás volumetrikus rögzítés eredményez.
A volumetrikus videotechnológiával kapcsolatos további információkért látogasson el a következő weboldalra: https://arcturus.studio/ .
(Autodesk)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.