Az Activium Kommunikációs Tervezőiroda és a Kreatív Csoport szervezésében elindul az első hazai Arculat- és Márkaszakértő képzés.
Hiánypótló kezdeményezés, mely hidat teremt a tervezői és a márka-teremtési folyamatok résztvevői között, egyúttal a márkaépítés csapatmunkájában közös nyelv kialakítására tesz kísérletet.
A 2010. október 2-án kezdődő, nyolc hetes kurzus előadója lesz: Auth Attila grafikusművész, a Magyar Képzőművészeti Egyetem adjunktusa, Zsótér László, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tanára, Nagy Bálint, az IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola marketingtanszékének vezetője, Kaszás György, az Upgrade kreatívigazgatója, Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola marketingintézetének vezetője, továbbá számos arculati és márkakommunikációs szakértő.
Az Arculat- és Márkaszakértő képzés témája lesz többek között: a digitális arculat, a márkázott tartalom, a tervezői gondolkodás, branding a hálón, vagy éppen a stabil állandóság vagy dinamizmus kérdése az arculatban. A képzés alkalmain a témákról egy arculati specialista és egy márkákkal foglalkozó szakember beszél.
A képzés szól mindazoknak, akik, az arculat és márka témakör elkötelezettjei, hisznek e két terület együttműködésének fontosságában. Végső soron pedig a kommunikációs szakma összes résztvevőjének: marketing szakembereknek, pr-, online-, kommunikációs területen dolgozóknak,
ügyvezetőknek, kreatív igazgatóknak, art directoroknak, tervezőgrafikusoknak, webdesignereknek, felsőoktatási intézmények hallgatóinak.
További információ a www.arculatesmarka.hu oldalon olvasható.
(http://www.arculatesmarka.hu)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.