Számos film, többek között az Everything Everywhere All At Once és Top Gun: Maverick is az Adobe Creative Cloudot használta, hogy minél élethűbbé varázsolja a jeleneteket.
A filmkészítők az Adobe Creative Cloud alkalmazásokat, köztük a Premiere Pro, a Photoshop, az After Effects, az Illustrator és a Frame.io alkalmazásokat használták a szerkesztéshez és az alkotáshoz. Ezen kívül az Adobe Substance 3D segítségével pedig a fotó- és hiperrealisztikus 3D objektumok és effektek megalkotását tette lehetővé.
A filmkészítő csapatoknak olyan eszközökre van szükségük, amelyek megkönnyítik a kreatív együttműködést, miközben minőségi tartalmat szolgáltatnak több érdekelt fél - köztük rendezők, producerek és stúdióvezetők - számára. A Creative Cloud és a Substance 3D eszközei a filmkészítők számára biztosítják a kreatív irányítást, hogy megfeleljenek ezeknek az igényeknek, és kiemelkedő, közönségkedvenc filmeket készíthessenek.
Az idei év népszerű filmjeinek alkotói is az Adobe kreatív eszközeire bízták projektjeik szerkesztését, utómunkáját:
Paul Rogers vágó és csapata a Parallax Postnál a Premiere Pro, az After Effects és a Frame.io programokra támaszkodott az Everything Everywhere All at Once életre keltéséhez. A film 11 jelölést kapott, és a legjobb filmvágásért és a legjobb filmért járó díjat is elnyerte. "A Premiere Pro csodálatos, és el sem tudnám képzelni, hogy más programban vágjak" - mondta Rogers. "A Frame.io-val kombinálva az egész munkafolyamat nagyon intuitív volt. A filmre tudtam koncentrálni, nem pedig az eszközökre."
Fedezd fel Rogers vágási folyamatát részletesebben itt:
{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/23TfH_xBNyY.jpg?itok=lLD3TiQl","video_url":"https://www.youtube.com/watch?v=23TfH_xBNyY","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":1},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó, autoplaying)."]}
Jayse Hansen, a film UI designere az After Effectset és az Illustratort használta, hogy kiegészítse a különböző repülőgépek gyakorlati belső felvételeit, megtervezve és animálva a valósághű pilótafülke és a parancsnoki központ kijelzőit, amelyek lenyűgözték a közönséget, és hat jelölést, köztük a legjobb vizuális effektek és a legjobb film díját érdemelték ki. "Az Adobe összes eszköze nagyon jól működik együtt" - mondta Hansen. "Ez lehetővé teszi csapatunk számára a leggyorsabb munkafolyamatot a tervezéstől az animációig."
Az Adobe Creative Cloud és a Frame.io fontos eszközök voltak a National Geographic Documentary Films dokumentumfilmjének utómunka-csapata számára, amely a Sundance filmfesztiválon elnyerte a Jonathan Oppenheim vágói díjat, valamint a legjobb dokumentumfilmnek járó Oscar-jelölést. Kara Blake VFX-művész megosztotta velünk, hogy: "Ennek a megható történetnek az életre keltésében a Photoshop és az After Effects segített a film vizuális dizájnjának kialakításában és a több korszakból származó archív felvételek integrálásában, míg a Frame.io a távoli együttműködést tette egyszerűvé és hatékonnyá."
További információkat az Adobe kreatív eszközeiről és az Oscar gáláról itt találsz.