A TeamViewer bejelentette a JIRA integrációt


A TeamViewer távoli kapcsolat most már beágyazható az Atlassian's Jira Software, Jira Core és Jira Service Desk összes verziójába.


A TeamViewer®, a biztonságos távoli kooperációs megoldások globális vezetője bejelentette az Atlassian platformon történő integrációjának jelentős frissítését, melyek támogatják a Jira, a Jira Core és a Jira Service Desk szerver és felhő verzióit.

A TeamViewer integráció kiterjedt kommunikációs és együttműködési kiterjesztést kínál a Jira felhasználók számára. Függetlenül attól, hogy egy fejlesztői csapat dolgozik-e egy új termék kidolgozásán, vagy bármilyen más projekten, a TeamViewer lehetőséget nyújt a csapat tagjai számára, hogy valós időben kölcsönhatásba lépjenek csevegés, videohívás, képernyő-megosztás vagy teljes távvezérlés útján. Ezeknek a lehetőségeknek a feloldásához a felhasználóknak csak a TeamViewer programot kell összekapcsolniuk a Jira fiókokkal.

„Az Atlassian Jira egy rendkívül nagy teljesítményű projekt- és szolgáltatásmenedzsment csomag” - mondta Alfredo Patron, a TeamViewer üzletfejlesztési ügyvezető alelnöke. “A TeamViewer hozzáférési, kollaborációs és kontroll funkcióinak hozzáadása tovább javítja a felhasználók problémamegoldását és kreativitását. Nagyon örülünk, hogy partnerek lehetünk az Atlassian-nal, hogy több lehetőséget biztosítsunk a Jira felhasználók számára az üzleti kihívások gyorsabb és pontosabb megoldásához. ”

A feladat, projekt vagy ügyfél kérdésében érdekelt felek és együttműködők számos új módszert kínálnak a valós időben történő kapcsolódáshoz a feladat elvégzéséhez vagy a probléma gyorsabb megoldásához a TeamViewer és a Jira segítségével. A feladatokkal való együttmûködés könnyebbé és gyorsabbá válik, ha egy kattintással cseveghetünk, felhívhatunk vagy távolról vezérelhetjük a másik érintett gépét, amikor egy feladatot dolgozunk.

Ez a TeamViewer integráció kiterjeszti a Jira-t azáltal, hogy lehetőséget biztosít a csapat tagjai és az ügyfélszolgálatosok számára, hogy távoli vezérlésen keresztül aszinkron módon kapcsolódjanak egymáshoz és az ügyfelekhez. Ha az érdekelt fél / ügyfél nincs közvetlenül kapcsolatban, vagy az állapota ismeretlen, a távoli operátorok könnyen létrehozhatnak távirányító munkameneteket, és csatolhatják a meghívót a Jira tickethez, vagy megoszthaták ezeket egy e-mail értesítéssel. Ez jelentősen leegyszerűsíti az informatikai támogatási folyamatot, és sokkal gyorsabb problémamegoldást eredményez.

Ennek az integrációnak a kiaknázásához a szervezeteknek Atlassian licenccel és kompatibilis TeamViewer tervvel kell rendelkezniük. További információkért keresse fel a https://www.teamviewer.com/en-us/integrations/jira/ oldalt.

(TeamViewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram