A ServiceNow TeamViewerrel integráció tovább mélyül

    Az új integrációs fejlesztések jobb informatikai eszközöket és operatív menedzsmentet biztosítanak a nagy szervezetek számára.

    tw x sn_0.jpg

     

    A TeamViewer®, a biztonságos távoli összeköttetési megoldások vezető globális szolgáltatója bejelentette, hogy a ServiceNow használatával új integrációs lehetőségeket kínál a ServiceNow Store-ban. Az integrációt eredetileg 2016-ban vezették be, és tovább bővítették, mélyebb és szélesebb funkcionalitást kínálva, amely most több olyan fejlesztést tartalmaz, amelyek célja az informatikai eszközök és az operatív menedzsment fejlesztése nagyobb vagy összetettebb szervezetek számára.

    A TeamViewer távoli támogatási integrációja a ServiceNow-val lehetővé teszi az informatikai osztályoknak és a támogatást nyújtó munkatársaknak, hogy optimalizálják a belső vagy külső felhasználókkal folytatott kommunikációt a hatékonyság javítása és az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében. Az összevont TeamViewer irányítópult hatékony módon kezel több támogatási kérelmet egyidejűleg, részletes jelentést készít a TeamViewer használatáról, valamint azt a képességet, hogy csatlakozhasson és ellenőrizhessen bármilyen eszközt a ServiceNow hálózaton belül felügyelve vagy felügyelet nélküli módban.

     

    tw x sn.png

     

    A legfontosabb fejlesztések a következők:

    • Számos eszköz tömeges kiszolgálása távirányításra programozhatóan a ServiceNow CMDB (Configuration Management Database) segítségével
    • A felügyelet nélküli hozzáférési jogosultságok központi irányítása az új biztonsági szerepek bevezetésével
    • A CMDB elemek automatikus összekapcsolása bármely ServiceNow Feladatban, hogy lehetővé tegye az egy kattintás nélküli felügyelet nélküli távirányítást az eszközre hivatkozott komponensektől (például események)
    • Részletes központi kapcsolatjelentések
    • További információkért kattintson ide.

    "Ügyfeleinknek lehetőséget kínálunk arra, hogy a végfelhasználói eszközökhöz csatlakozzanak egy probléma megoldásához a ServiceNow platformon, most már viszont ugyanazon a képernyőn keresztül is egyetlen kattintással férhetnek hozzá a felügyelet nélküli vállalati eszközökhöz" - mondta Alfredo Patron, a TeamViewer üzletfejlesztési igazgatója. "Az újonnan továbbfejlesztett asset manager sokkal könnyebben elvégzi a megfigyelési és informatikai karbantartási feladatokat az automatizálás és a tömeges telepítés segítségével."

    A felhatalmazott rendszergazdák könnyedén telepíthetik a TeamViewer integrációt a ServiceNow vállalati szintjén, lehetővé téve a távoli támogatást az összes kezelt végfelhasználói és vállalati végponthoz közvetlenül a ServiceNow irányítópulton.

    Ennek az integrációnak a kiaknázásához a szervezeteknek ServiceNow licencre és egy kompatibilis TeamViewer tervre van szükségük.

    További információt ezen a linken találtok!