A legjobb 10 szempont az Adobe Acrobat DC-vel történő munkavégzéshez


Az Adobe Acrobat lehetővé teszi, hogy a csapatunk bárhonnan dolgozzon. Az Adobe Acrobat DC elősegíti a munkatársak közötti kapcsolattartást és termelékenységet miközben korszerűsíti az IT telepítést és irányítást. 


 

Egyszerűen kioszthatjuk és nyomon követhetjük a felhasználói licenszeket, központilag telepíthetjük a frissítéseket, így hatékonyan támogathatjuk az irodai és a távoli felhasználókat. A vállalaton belül mindenkinek hozzáférést adhatunk a PDF fájlok megtekintésére, jegyzetelésére, aláírására és megosztására bármilyen eszközön. 

Időmegtakarítási PDF eszközök állnak a rendelkezésünkre a következő programokban: Microsoft Office 365, SharePoint, OneDrive és Google Drive. A vállalati adatok védelmét valamennyi eszközön egy egyedülálló dokumentumbiztonság biztosítja. 

Legfontosabb funkciók és előnyök:

  1. Virtuális környezet támogatása - Acrobat DC telepítése virtualizált környezetben Citrix XenApp és XenDesktop, VMware Horizon, Microsoft App-V, és Microsoft Windows Terminal Server (WTS) támogatással.
  2. A szoftverkezelés egyszerűsítése - Licenszek egyszerű kiosztása, újrakiosztása, visszavonása és nyomon követése a webalapú admin konzolból.
  3. Telepítés modernizálása - Telepítések és frissítések egyszerűsítése a Microsoft SCCM/SCUP és Apple Remote Desktop támogatással. Folyamatos hozzáférés a legújabb újdonságokhoz, új funkciókhoz és biztonsági frissítésekhez, amelyeket saját belátásunk szerint telepíthetünk.
  4. PDF fájlokkal történő munkavégzés mobil eszközökön - A csapatok bárhonnan tudnak dolgozni. Az Adobe Acrobat Reader mobil alkalmazással, kibővíthetjük a PDF dokumentumok létrehozását, szerkesztését, aláírását, exportálását és megosztását valamint az oldalak egyesítését és rendezését, megjegyzések hozzáadását, űrlapok kitöltését bármilyen mobil eszközön.
  5. Microsoft és Google befektetések maximalizálása - Csapat hatékonyságának növelése a Microsoft és Google befektetések maximalizálásával, időspórolási PDF eszközök hozzáadásával és együttműködés a vállalatunk számára fontos platformokkal: Office 365, SharePoint, OneDrive, és Google Drive.
  6. Dokumentumkezelés és intézés egyszerűsítése - Csapatok segítése nagyfelbontású PDF-ek létrehozásához tetszőleges helyről. Az Adobe Scan átalakítja a papíralapú dokumentumot szerkeszthető PDF formátumba, automatizálja a papír-digitális munkafolyamatokat, így jelentős mértékben felgyorsítja a munkavégzési hatékonyságot.  
  7. Az együttműködés megkönnyítése - A csapatok az Acrobat DC-ből egyszerűen megoszthatják és nyomon követhetik a fájlokat. A feladó megosztja a PDF fájlnak a linkjét megtekintéshez, ellenőrzéshez vagy aláíráshoz, módosításkor pedig értesítést kap. A címzettek bármilyen eszközről elérhetik a PDF fájlt, szoftver telepítése vagy bejelentkezés nem szükséges hozzá.
  8. Egyedülálló biztonság - Jelentős mértékben csökkenti a PDF alapú támadásokat a többféle integrált védekezéssel és fejlett biztonsági technikákkal, például a sanbox, leak protection, és a bizalmas információk végleges törlésével.
  9. Adatvédelem - Segít megőrizni a vállalati információkat a különböző eszközöknél az alapértelmezett dokumentumbiztonsági beállításokkal vagy pedig az automatizált Műveletek létrehozásával, melyeket a csapatok egyszerűen beállíthatnak bármelyik PDF fájlra.
  10. Papír helyettesítése és dokumentumok aláírása - A munkavállalók és ügyfelek bárhol aláírhatják elektronikusan a dokumentumokat. Az Acrobat DC-ben történő Elektronikus aláírás kényelmes, és biztonságos módja a dokumentumok digitális aláírásának.

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram