A következő cikkben 5 vezető tervező és fényképész elmondja nekünk, hogy mit várnak a vásárlók 2016 során a stock fotóktól.
Valamennyi tervező stock fotókat, grafikákat és videókat akar használni, amelyek felkeltik az érdeklődők figyelmét. Olyanokat szeretnének ábrázolni, amelyek összhangban vannak egy adott márka vásárlóival és a potenciális vevőkkel, arra ösztönzi őket, hogy jobban megismerjék az adott márkát és hűen tükrözze az életstílusukat, amelyet adott termékek és szolgáltatások vásárlásával kihangsúlyozhatnak.
{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/d0Hss-5EevI.jpg?itok=mW77xCBR","video_url":"https://youtu.be/d0Hss-5EevI","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}
Az Adobe meghívta az Egyesült Királyság kreatív vezetőit a Londonban található Shoreditch Stúdióba, hogy megvitassák hogyan hatnak a stock fotók a tervezőkre. A beszélgetésen a készítők és felhasználók is részt vettek, a vendéglátó pedig David McClelland újságíró volt.
A résztvevők a következők voltak: Gavin Campbell tervező, Sophie Ebrard és Paul Sanders fényképészek, és Richard Curtis az Adobe Digitális Képfeldolgozási Főtanácsadója.
A beszélgetés során az öt szakember meghatározta a hatásos stock ábrázolás legfontosabb három jellemzőjét.
Az első a hitelesség. 2016-ban a média-tudós emberek könnyedén azonosíthatják az egyszerű stock fotókat. A vásárlók sokkal valósághűbb embereket és vonzó, létező személyiségeket szeretnének látni - miközben továbbra is vágyakoznak utánuk - nem tűnnek elérhetetlennek.
A második jellemző a megfelelő kép kiválasztása a megfelelő médiához. A nyomtatástól egészen a webes megjelenítésen át egészen a többféle közösségi hálózaton történő megjelenésig - mindegyik különböző kikötéssel rendelkezik, amelyekhez személyre szabott ábrázolás szükséges annak érdekében, hogy felkeltsük és fenntartsuk az érdeklődők figyelmét.
A harmadik a jobb munkavégzés biztosítása szoros határidők esetén, miközben megkönnyítik a kreatív személyek számára a stock fotók integrálását a munkafolyamatba. Itt a beszélgetés az Adobe Creative Cloudban és az Adobe Stockban található innovatív eszközökre koncentrált, amelyek lehetővé teszik a megfelelő eszközök megkeresését, függetlenül attól, hogy Photoshopot, InDesign-t vagy Premiere Pro-t használnak. A megfelelő kép megtalálása után lementhetjük azt a fenti alkalmazásokkal - így tehát fotók, grafikák és klippek széles választékával kísérletezhetünk.
Ha elkészültünk a projekttel és az ügyfél elfogadta azt, valamennyi képet könnyedén licenselhetjük pillanatok alatt. A vásárlás után valamennyi kép lecserélődik nagyfelbontású álló és mozgóképpé.
Teljesen világos, hogy miközben folyamatosan változott és jelentősen fejlődött az utóbbi években - a stock fotók és videók a tervezők számára továbbra is fontos eszközök. Ha a megfelelő szakértelemmel és figyelemmel használjuk, hihetetlen hatásuk lehet.
További információért látogassuk meg a következő oldalt: stock.adobe.com/uk
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.