[Sajtóközlemény] Az Adobe CQ új közösségi képességeket biztosít

    Segítségével az e-marketing szakemberek könnyebben érhetik el az ügyfeleket saját digitális csatornáikon keresztül

    LONDON, Adobe Digital Marketing Summit EMEA – 2012. május 15.– Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) ma bejelentette az Adobe® CQ 5.5 Social Communities megjelenését. A termék használatával az e-marketing szakemberek jobban kihasználhatják a közösségi tevékenységeket a saját tulajdonú digitális eszközök minden típusán, így új ügyfeleket szerezhetnek, és növelhetik a meglévő ügyfelek hűségét. Az Adobe webes élménymenedzsment megoldásának részét képező CQ Social Communities lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy a vezető közösségi hálózatok környezetét különböző marketingcsatornákhoz, például vállalati és mobil webhelyekhez vagy alkalmazásokhoz kapcsolva elmélyítsék az ügyfelekkel fenntartott és az ügyfelek közötti kapcsolatokat is.

    „Az ügyfelek ma már többet várnak a vállalatoktól az egyirányú kommunikációnál, a közösségi médiacsatornák rendkívül interaktív jellege pedig magasra teszi a mércét – nyilatkozott Kevin Cochrane, az Adobe termékstratégiáért és megoldásmarketingért felelős alelnöke. – A szervezetek hagyományos környezetekben, például blogokon és fórumokon folytatott kommunikációja magától értetődik. Most azonban az e-marketing szakembereknek tovább kell lépniük. A CQ Social Communities segítségével személyesebb élményt biztosíthatnak, a fogyasztók pedig »lájkolhatják«, megoszthatják és megjegyzésekkel láthatják el a vállalat webhelyén található tartalmakat.”

    A nemrégiben kiadott Adobe CQ 5.5 szoftver részeként elérhető CQ Social Communities lehetővé teszi, hogy a szervezetek Facebook vagy Twitter belépési lehetőséget biztosítsanak saját csatornáikon, majd a profilinformációk alapján személyre szabják a felhasználói élményt. A marketingszakemberek további forrásokból, például egy fogyasztói kapcsolatkezelő rendszerből vagy egy webhelyprofilból származó adatokkal is egyesíthetik a profilinformációkat, így egyetlen nézetet hozhatnak létre az ügyfélről.

    A marketingszakemberek a CQ Social Communities új közösségi bővítményeivel, többek között a „Tetszik” gombbal és a tevékenységi hírcsatornákkal erősíthetik a kapcsolatot a digitális csatornáik és a közösségi hálózatok között azáltal, hogy az ügyfelek megoszthatják a tartalmakat barátaikkal. A szervezetek közösségi szempontból jelentős információkat is megoszthatnak a vállalati honlapon, például hogy milyen ismerősök vásároltak meg egy adott terméket, miközben erősítik a jelenlétüket a közösségi hálózaton.

    „Férfiaknak szánt termékcsaládunk népszerűsítését célzó marketingtevékenységünk során az Adobe Web Experience Management segített abban, hogy jobban megszólíthassuk a fogyasztókat, hogy életmóddal foglalkozó internetes közösségeket alakítsunk ki, és hogy a fogyasztói élményeken keresztül keltsük életre a márkánkat – jelentette ki Joost van Dun, a Philips webes üzleti informatikai szakértője. – Végső soron az a célunk, hogy szoros kapcsolatot alakítsunk az ügyfeleinkkel, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy közösségtudatos és interaktív élményeket tudunk nyújtani számukra a webhelyünkön. Az Adobe CQ Social Communities termék új funkcióival a fogyasztók információkat oszthatnak meg magukról, így segítik, hogy tartsuk magunkat ehhez az ígérethez.”

    Az Adobe Web Experience Management részét képező CQ 5.5 Social Communities a szervezetek digitális jelenlétének minden területén a már meglévő képességeket bővíti a blogok, fórumok, hozzászólások, értékelések és a közösségi hálózatokhoz való csatlakozás fejlesztése és kezelése terén.

    Elérhetőség
    Az Adobe CQ 5.5 Social Communities már világszerte elérhető.

    Az Adobe Digital Marketing Suite
    Az Adobe Digital Marketing Suite egy integrált és nyílt platformot nyújt az online üzleti megoldások optimalizálására, és az ügyfélvélemények összegyűjtésével támogatja az innovációt az egész vállalkozásban, illetve növeli a marketing hatékonyságát is. A szoftvercsomag integrált alkalmazásokból áll, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek véleményének összegyűjtését és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználását az ügyfélszerzés, a bevételszerzés, illetve az ügyfelek megtartása, továbbá a tartalmak létrehozásának és közzétételének optimalizálása érdekében. A szoftvercsomag segítségével a marketingszakemberek például megtalálhatják a leghatékonyabb marketingstratégiákat és hirdetési helyeket, valamint releváns, személyre szabott és egységes vásárlói élményt biztosíthatnak olyan digitális marketingcsatornákon, amilyenek például a webhelyek, a megjelenített hirdetések, az e-mail, a közösségi, a mobil és a videós szegmens. A szoftvercsomag lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a gyors módosítások végrehajtását, bizonyos ügyfél-interakciók automatizálását és a marketingköltségek megtérülésének hatékonyabb maximalizálását, ami végül pozitív irányban befolyásolhatja az eredményeket.