[Sajtóközlemény] Az Adobe AdLens integrált részévé vált az Adobe SiteCatalyst

    Az iparágvezető elemzési megoldással való integráció megnöveli a kampányok teljesítményét a keresési, vizuális és közösségi média terén

    SAN JOSÉ, Kalifornia – 2012. október 2. –Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a mai napon jelentős frissítéseket jelentett be az Adobe® AdLens™ felhőalapú, médiaoptimalizációs technológiájához. Az AdLens, a keresési, vizuális és közösségi hirdetések egységes kampányként történő kezelését és optimalizálását biztosító első integrált platform, mostantól gördülékeny adatintegrálást kínál az Adobe SiteCatalyst® termékkel. Az iparágvezető elemzési megoldás használata a konverziós mérőszámok felhasználásának egyszerű módszerét nyújtja a hirdetőknek, akik így stratégiai döntéseket hozhatnak a különféle médiákkal kapcsolatban és optimalizálhatják a befektetések megtérülését. Az AdLens emellett az Adobe AudienceManager termékkel való új integrációt is lehetővé teszi a piaci szegmentálás érdekében, hogy a hirdetési kampányok biztosan a megfelelő embereket érjék el.

    A SiteCatalyst terméknek az AdLens technológiába való építése révén adatkészletek válnak elérhetővé a hirdetések optimalizálásához, az egyéni elemzéshez és a valós idejű jelentéskészítéshez. Az egyszerű telepítésnek köszönhetően a SiteCatalyst ügyfelei előnyökre tehetnek szert a különféle médiák optimalizálása terén, emellett digitális hirdetési tevékenységeik teljesítményéről is átfogó képet kaphatnak. A natív integrálás lehetővé teszi a SiteCatalyst ügyfelei számára az AdLens gyors, minimális erőfeszítést igénylő telepítését, amelyhez nincs szükség manuális integrálásra vagy fáradságos adatbevitelre.

    Az Adobe, amely a Facebook Strategic Preferred Marketing Developer (PMD) minősítésével rendelkezik, az AdLens jelenlegi Facebook Ads API integrációjára támaszkodva mostantól hivatalos hozzáféréssel rendelkezik a Facebook Exchange szolgáltatáshoz, ami lehetővé teszi a marketingszakemberek számára hirdetések vásárlását a Facebook oldalain valós idejű ajánlattételen keresztül.  A Facebook Exchange szolgáltatással való integráció az AdLens valós idejű ajánlattételi infrastruktúrájának értékes bővítése. A Facebook Exchange segítségével a marketingszakemberek világszerte több mint 955 millió[i] embert érhetnek el a Facebook oldalain, ami lehetővé teszi a márkák számára, hogy a leginkább megfelelő üzeneteket juttassák el a különféle fogyasztóknak.

    Az Adobe célzott hirdetésmegjelenítési és optimalizálási képességeit is bővíti egyéb felhőalapú, e-marketing technológiáival való további integrációval. Az AdLens az AudienceManager megoldást használja központi adatkezelési platformként, illetve az Adobe Dynamic Ad Targeting szoftvert a fontosabb üzenetek eljuttatásához a célközönség számára. Az AudienceManager azonosítja és számszerűsíti a kiemelt értékkel bíró közönségszegmenseket, elősegíti ezek létrehozását, majd ezen célközönségek később felkínálhatók a hirdetők számára egy integrált és biztonságos kezelési rendszer használatával, amely bármely hirdetéselosztási platformmal együttműködik. Az Adobe Dynamic Ad Targeting biztosítja a hirdetők számára a célzott hirdetések valós idejű eljuttatásának képességét az AudienceManager alkalmazásban létrehozott szegmensek viselkedése alapján, a hirdetések sikeressége és a konverziók számának növelése érdekében. Az AdLens az összes fő megjelenítési erőforrás (beleértve az online videókat és reklámszalagokat is) elérésére képes a célzott hirdetések biztosítása és az ajánlatok optimalizálása érdekében, ami jobb befektetésmegtérülést tesz lehetővé.

    Az AdLens terméket használó e-marketing szakemberek és hirdetők az alábbi szolgáltatások és képességek nyújtotta előnyöket is élvezhetik:

    · A médiakampányok egységes nézete – Megtekintheti, hogy mely médiakampányok vannak hatással a fő üzleti mérőszámokra, például a konverzióra és az árbevételre. A zökkenőmentes integráció biztosítja az AdLens és a SiteCatalyst jelentéskészítésének következetességét.

    · Új vezérlőpult és adatmegjelenítés – Kihasználhatja az új felhasználói felület számos, a kereséssel foglalkozó marketingszakemberek számára ismerős képességét, valamint az olyan áttörést jelentő szolgáltatásokat, mint a gyors módosítást lehetővé tevő belső szerkesztést, a fejlett szűrést nagy hirdetőkre több millió kulcsszóval, valamint az automatikus egyéni címkézést.

    · Több média optimalizálása egységes felületről – Kampánykezelési és -optimalizálási szolgáltatásokat vehet igénybe a keresési, megjelenítési és közösségi csatornák tekintetében. Az API integráció a Baidu, Facebook, Google, LinkedIn, Yahoo/Bing és Yandex webhelyekkel, valamint a valós idejű ajánlattétel integrálása a vezető hirdetésbörzékkel és hirdetési felületet kínáló platformokkal egyszerűbbé teszi a keresőmarketing-kampányokat.

    · Rugalmas attribúciós modellek és pontos előrejelzés – Az „utolsó kattintásos” attribúciós modellről rugalmas modellekre térhet át, amelyek pontosan előre jelzik, hogy mely csatorna vagy a csatornák mely kombinációja fog megfelelő eredményeket biztosítani a változó célkitűzések és költségvetések tükrében.

    · Zökkenőmentes munkafolyamat a betekintéstől a cselekvésig – A hirdetésoptimalizálás egyedi automatizálása lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy a bevált ajánlattételi modellek és algoritmusok alapján többet vásároljanak a jól működő tételekből, miközben továbbra is ellenőrzésük alatt tarthatják a teljes folyamatot.

    Idézetek

    David Karnstedt, az Adobe e-marketing üzletágánakmédia- és hirdetési megoldásokért felelős alelnöke

    · „A marketingszakemberek komoly kihívásokkal néznek szembe, amikor a reklámozásra szánt pénz elosztásáról és a különféle csatornákon elért befektetésmegtérülésről van szó. Az Adobe AdLens által kínált kimagaslóan magas szintű kampányelemzés és a különböző médiákba való betekintés révén a marketingszakemberek többet teljesíthetnek rövidebb idő alatt, a jelenleg elérhető legátfogóbb digitális hirdetési platformot használva.”

    Mike Margolin, az RPA, egy vezető, független hirdetési ügynökség alelnöke, egyben interaktív marketingmegoldásokért felelős igazgatója

    · „Nagy örömünkre szolgál, hogy az Adobe AdLens natív SiteCatalyst-integrációt kínál a számunkra. Az Adobe megszüntette a fáradságos adatátviteli módoktól való függést, ami tovább erősíti a technológia már eddig is hatékony hirdetésoptimalizálási képességeit.”

    Elérhetőség

    Az AdLens már elérhető az új és meglévő ügyfelek számára. A világszerte működő vállalati ügyfelek számára havonta több mint 300 millió lehetséges vevőt és ügyfelet kínáló technológiai megoldás további funkciókkal bővül az Adobe más e-marketing technológiáival való integráció mellett. Az Adobe továbbra is folytatja az Adobe SearchCenter+, a piacon jelenleg elérhető legátfogóbb, a keresőmarketing kezelésére szolgáló megoldás értékesítését és támogatását.