[Sajtóközlemény] Adobe Digital Analytics csomag: nagy mennyiségű adatfeldolgozás

    A gyakorlatban is hasznosítható gyors elemzések a széttöredezett, és egyre nagyobb mennyiségű adatot előállító internetről

    LONDON, Adobe Digital Marketing Summit EMEA – 2012. május 15. –Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) ma bejelentette, hogy már elérhető a Digital Analytics csomag, amely hat, az Adobe® Digital Marketing Suite termékcsomag részét képező terméket tartalmaz. A Digital Analytics csomag segítségével az e-marketing szakemberek a webes elemzéseken túllépve gyorsan hozhatnak létre és oszthatnak meg a gyakorlatban hasznosítható elemzéseket a különböző ügyfél-kommunikációs forrásokból – többek között közösségi oldalakról, video- és mobiltartalmakból, e-mail üzenetekből, online kérdőívekből, CRM-rendszerekből és hirdetési hálózatokból – származó, egyre nagyobb mennyiségű adat felhasználásával.

    A Digital Analytics csomagot használó Adobe ügyfelek a következő termékekhez jutnak hozzá:

    Adobe SiteCatalyst®

    Az Adobe SiteCatalyst, az Adobe vezető elemzési terméke a gyakorlatban hasznosítható, valós idejű adatokat nyújt a digitális stratégiákkal és marketingkezdeményezésekkel kapcsolatban a világ legnagyobb e-marketing szakértői számára. A webes elemzésben gyökerező SiteCatalyst fejlesztései révén elemzéseket biztosít a video-, mobil-, alkalmazás- és közösségi adatokra vonatkozóan, és kellően rugalmas ahhoz, hogy a jövő még ismeretlen adatfolyamait is képes legyen kezelni.

    Adobe Discover®

    Az Adobe Discover lehetővé teszi az ügyfélszegmensek és az online viselkedés alapos megértését a gyakorlatilag korlátlan és hihetetlenül gyors, szabad formátumú elemzés segítségével. Az Adobe Discover emellett a kivételesen értékes, még nem felfedezett közönségszegmensek azonosítására is használható.

    Adobe DataWarehouse™

    Az Adobe DataWarehouse egy elemzési adatokat tároló, és azokról biztonsági másolatot készítő rendszer, amelynek segítségével a felhasználók összetett adatbányászatot végezhetnek a fejlettebb, „long-tail” elemzések céljából.

    Adobe Genesis™

    Az Adobe Genesis segítségével az Adobe automatizálja az Adobe Digital Marketing Suite és a partnertechnológiák, például az e-mail marketing, CRM, hirdetési hálózatok és külső adatszolgáltatók közötti integrálást, vagyis lényegében átfogóan tesztelt, azonnal használható integrációkkal bővíti a csomag hatókörét és képességeit. Így olyan központi hely jön létre, ahonnan az e-marketing szakemberek megtekinthetik és felhasználhatják a hirdetési technológiáikból és kezdeményezéseikből származó összes adatot.

    Adobe ReportBuilder

    A ReportBuilder importálja a SiteCatalyst szoftverből származó elemzési adatokat, lehetővé téve a marketingszakemberek számára speciális elemzések elvégzését, valamint testreszabott jelentések egyszerű létrehozását a Microsoft Excel alkalmazásban, ezzel növelve a termelékenységet.

    Adobe TagManager

    Ez a termék egy vállalati szintű címkekezelési megoldás, amely gyors címketelepítést és biztonságos megvalósítást tesz lehetővé. A SiteCatalyst szoftvert használó ügyfelek felhasználhatják meglévő SiteCatalyst címkéiket az Adobe TagManager gyors telepítéséhez. Az Evidon technológia és a TagManager együttes használatával emellett az e-marketing szakemberek és hirdetők olyan eszközöket adhatnak felhasználóik kezébe, amelyekkel szabályozható az adatok online használata. Az Evidon technológiával való integráció kezdetben a viselkedésalapú hirdetésekhez használt, harmadik féltől származó cookie-k kezelésére fekteti a hangsúlyt.

    Idézet: Aseem Chandra, az Adobe digitális marketing üzletágának termékmarketingért felelős alelnöke

    • „Az e-marketing szakemberek számára nagyon fontos, hogy nagy mennyiségű adat álljon rendelkezésükre, azonban segítségre van szükségük az adatok kezelésében, valamint olyan elemzések létrehozásában ezen adatok alapján, amelyek átalakítják vállalkozásukat és jobb eredményeket biztosítanak. Az Adobe által kínált Digital Analytics csomag hatékony technológiák egyesítésével üzleti lehetőséggé alakítja át a nagy mennyiségű adat jelentette kihívásokat.”

    Elérhetőség

    A Digital Analytics csomag már elérhető. A csomag iránt érdeklődő Adobe ügyfelek az Adobe egyik ügyfél-kapcsolattartójával vehetik fel a kapcsolatot.

    Az Adobe Digital Marketing Suite

    Az Adobe Digital Marketing Suite egy integrált és nyílt platformot nyújt az online üzleti megoldások optimalizálására, és az ügyfélvélemények összegyűjtésével támogatja az innovációt az egész vállalkozásban, illetve növeli a marketing hatékonyságát is. A szoftvercsomag integrált alkalmazásokból áll, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek véleményének összegyűjtését és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználását az ügyfélszerzés, a bevételszerzés, illetve az ügyfelek megtartása, továbbá a tartalmak létrehozásának és közzétételének optimalizálása érdekében. A szoftvercsomag segítségével a marketingszakemberek például megtalálhatják a leghatékonyabb marketingstratégiákat és hirdetési helyeket, valamint releváns, személyre szabott és egységes vásárlói élményt biztosíthatnak olyan digitális marketingcsatornákon, amilyenek például a webhelyek, a megjelenített hirdetések, az e-mail, a közösségi, a mobil és a videós szegmens. A szoftvercsomag lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a gyors módosítások végrehajtását, bizonyos ügyfél-interakciók automatizálását és a marketingköltségek megtérülésének hatékonyabb maximalizálását, ami végül pozitív irányban befolyásolhatja az eredményeket.