Jó hír a 3D-s tervezés világában. A Maxon bejelentette a Cinema 4D R18 megjelenését, ami most még több lehetőséget ad a tárgyak három dimenziós megtervezésére és ízekre szedésére. Már most imádjuk az innovációkat mind a modellezésben, mind az animációban. Az újítás fejlettebb eszközöket kínál a tárgy analizálására, robbantására, a mozgások követésére és több megjelenítést biztosít a felületeken csak úgy, mint az olajfoltok és az Anyag Festő segítségével létrehozott textúrák.
Új Knife Eszköz
A teljesen megújult vágó eszköz lehetővé teszi, hogy a felhasználó megrajzolja a vágásokat az objektumon, ívelt vágásokat hozzon létre rajtuk vagy akár megsokszorozza őket mozgás közben egy interaktív előnézetben. Továbbá zárolhatja az új éleket és ezáltal kiiktathatja az oda nem illő részeket. Az új Plane Cut eszközzel új éleket lehet létrehozni a Local, World és Camera használatával. Másik módszer, hogy egy vonal húzásával meghatározzuk a sík felületet, beállítjuk a vágás helyzetét és forgatását számszerűen vagy a manipulátorral. A Loop/Path Cut eszköz szimmetrikus hurkokat képez és megőrzi görbületüket új élek kialakításakor.
Displacement Beégetés
Az R18-ban lehetőség nyílik az egyenetlenségek optimalizálására, ezzel lehetővé téve egyszerűbb geometriai és részletesen kidolgozott karakterek könnyebb animálását.
Beállítható UVW Vetítés
Ezzel az eszközzel egyszerűen lehet kicsomagolni az objektumokat és gyorsan hozhatunk létre és frissíthetünk UV koordinátákat megtöbbszörözött formákhoz.
MoGraph
A MoGraph eszközkészlet forradalmasította az ipart hatékony új eszközeivel és egy továbbfejlesztett munkafolyamattal.
Voronoi Fracturing Eszköz
Az új Fracture Voronoi-val, vagyis a Roncsolásmentes Megsemmisítő Eszközzel szinte bármilyen objektumot szisztematikusan összetörhetünk pontos tördelékekre ( például összezúzhatunk falakat ).
Cloner Enhancements Eszköz
A Klónozó eszközzel alkalmunk nyílik fejleszteni a mozgóképeket. Az új méhsejt rács móddal könnyedén felépíthetünk téglafalakat és hatszögletű rácsokat. Ez egy új lehetőség is a klónok automatikus méretezésére amikor létrehozzuk a polygonokat.
Push Apart Effector
A „Szétlökő” effekt a nem kívánt kereszteződések elkerülésére lett kifejlesztve. Egyszerűen adjuk meg a rádiuszt és a klónokat ezután szét lehet húzni, külön lehet őket méretezni, eltüntetni vagy akár mozgatni a térben.
Az alábbi animált rövidfilmet a londoni ManVsMachine studio készítette a Cinema 4D R18 bemutatása céljából a felhasználók lenyűgözésére.
{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/ehc22_CGA1s.jpg?itok=5lBPpMWi","video_url":"https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=ehc22_CGA1s","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.