Akár az individuális Adobe Creative Cloud-ról, akár a csak tanúsított Adobe viszonteladókon keresztül vásárolható Adobe Creative Cloud for teams változatról beszélünk, a telepítése elég sok buktatót tartalmaz.
Hogyan ellenőrizhetjük teljes bizonyossággal, hogy sikeres volt-e a telepítés (ami egyben automatikus interneten keresztüli regisztráció is)?
Elindítjuk a Cloud egyik főmodulját (pl. Photoshop, Indesign, Illustrator, de nem Acrobat!!!) és megnyitjuk a Help (vagy Súgó) menüt.
Ott meg kell találnunk a Deactivate (Deaktiválás) menüpontot!
Ha ez hiányzik, valamire nem figyeltünk, valamit elrontottunk.
Mik lehetnek ezek?
Hibalehetőségek:
1. Csapatfelhőnél nem fogadtuk el, nem kattintottunk az admin által kiküldött meghívó email (Invite) linkjére. Bármikor pótolhatjuk.
2. Nem egyezik a megrendelt felhő nyelve a letöltéseket menedzselő Adobe Application Manager (AAM) nyelvével. (Megoldás: az AAM nyelvét igazítsuk a megvásárolt felhő nyelvéhez, ami vagy International English, vagy Multi-Language (csak ekkor lehet magyart választani vagy hagyni, ha az indult automatikusan!!!)
3. Még van a gépen korábban teleptett kipróbálási változatban Adobe felhő alkalmazás, pl. önállóan letöltött Photoshop CC (el kell haladéktalanul távolítani)
4. Ritka esetben az is elegendő, ha csak kilépünk Adobe fiókunkból MINDENÜTT (admin modul, felhőalkalmazás, böngészőben adobe.com jobb felső sarok a képernyőn), majd a felhő alkalmazásból és garantáltan Adobe fiókba be nem jelentkezett állapotban indítsunk el egy fő felhőalkalmazást.Kérdezni fogja az e-mail címet. Adjuk meg, erre automatikusan aktiválódik az egész felhő. Azonnal ellenőrizzük a fenti, besárgított módszerrel!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.