Megjelent a következő generációs, új felhőszolgáltatásokat tartalmazó Acrobat® XI szoftver


Hatékony új PDF-megoldás a termelékenységi hiányosságok leküzdésére bármilyen platformon és eszközön


SAN JOSÉ, Kalifornia – 2012. október 1. – Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a mai napon bejelentette a felhőszolgáltatásokat biztosító Adobe® Acrobat® XI szoftvert, amely új és nagy teljesítményű megoldást kínál napjaink összetett dokumentumkezelési kihívásaira. Az iparági szabványnak számító PDF-szoftverben már elérhető a teljes körű PDF-szerkesztés és a Microsoft PowerPoint formátumba történő exportálás, könnyen kezelhető érintőfelületet biztosít a táblagépeken, valamint új, beépített felhőszolgáltatásokat kínál, beleértve a kifinomult internetes szerződéskötésre kifejlesztett Adobe EchoSign® szolgáltatást, valamint az űrlapkészítésre, adatgyűjtésre és -elemzésre szolgáló Adobe FormsCentral szolgáltatást. Az Acrobat XI továbbá olyan funkciókkal támogatja az informatikai részlegeket, mint a zökkenőmentes Microsoft Office- és SharePoint-integráció, az egyszerű telepítés, az alkalmazásvirtualizálás és a megbízható alkalmazásbiztonság az alacsonyabb fenntartási költségek és a kiváló befektetésmegtérülés érdekében.

A kiadás a következő termékeket tartalmazza: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader® XI, és az újonnan integrált dokumentumszolgáltatások, az Adobe FormsCentral és az Adobe EchoSign.

„A munkahelyi feladatok egyre növekvő összetettsége minden eddiginél sürgetőbb. A mobileszközök számának és a felhőszolgáltatások használatának növekedésével párhuzamosan lehetővé kell tenni az adatokkal dolgozó szakemberek számára, hogy bárhol és bármilyen eszközön hatékonyabban használhassák a dokumentumaikat” – jelentette ki Melissa Webster, az IDC programokért felelős alelnöke. „Olyan megoldásra van szükségük, amellyel együttműködhetnek másokkal a szervezeten kívül és belül, miközben megfelelnek a hatékony kezelésre, az alkalmazásbiztonságra és a biztonságos adatátvitelre vonatkozó informatikai és szervezeti követelményeknek – mindezt magas megtérülés mellett.”

A termelés csökkenő hatékonyságát és a dokumentumalapú kihívásokkal járó növekvő költségeket nemrégiben egy az IDC által készített globális tanulmány is kiemelte. A tanulmány szerint egy átlagos, 1000 alkalmazottat foglalkoztató vállalat termelékenységi költsége évi 15,9 millió amerikai dollárt tesz ki, és ezen tevékenységek átszervezése 213 új alkalmazott felvételével egyenértékű.

Az Adobe Acrobat XI új és továbbfejlesztett szolgáltatásai és funkciói a következőket teszik lehetővé az üzleti szakemberek számára:

  • A dokumentumok és webes szerződések jóváhagyásához szükséges idő hetekről órákra csökkentése az integrált Adobe EchoSign szolgáltatásban elérhető elektronikus aláírásokkal. Űrlapok egyszerűbb létrehozása és terjesztése, valamint eredményértékelések készítése a kiadásban található Adobe FormsCentral asztali alkalmazás segítségével.
  • Továbbfejlesztett mobilképességek. PDF-fájlok feliratozása és megjegyzések hozzáadása, valamint űrlapok kitöltése, aláírása és mentése táblagépeken és okostelefonokon az érintéssel vezérelhető Adobe Reader alkalmazással.
  • PDF-dokumentumok mentése PowerPoint, Word vagy Excel formátumú fájlként, illetve PDF-fájlok vagy azok egyes részeinek ismételt felhasználása Microsoft Office dokumentumként vagy weboldalként a szöveg újbóli beírása vagy újraformázása nélkül.
  • Magasabb szintű védelem a Microsoft PowerPoint, Word és Excel fájlokból készített PDF-dokumentumok számára az engedély nélküli másolás, szerkesztés vagy nyomtatás megakadályozása érdekében.

Az új és továbbfejlesztett informatikai szolgáltatások és funkciók a következőket kínálják az informatikai szakemberek számára:

  • Szabványosítás egy könnyen kezelhető, teljes körű szolgáltatást kínáló, egységes, megbízható, teljes támogatást nyújtó PDF olvasó használatával iPad készülékeken és Android rendszerű táblagépeken. Emellett az Acrobat XI és a Reader XI egy központilag felügyelt, érintéssel vezérelhető, virtuális alkalmazást kínál, a Citrix XenApp révén új támogatással a Microsoft App-V rendszerhez.
  • Az Adobe Acrobat XI egyszerűbb integrációja a Microsoft Office és a Microsoft SharePoint alkalmazásokkal, ezzel több felhasználói PDF-szerkesztési funkció elérhetővé tétele Office- vagy SharePoint-környezetben.
  • A telepítés és a karbantartás megkönnyítése az Adobe telepítést és beállítást segítő ingyenes eszközeivel, valamint fejlettebb támogatás biztosítása a Microsoft SCCM/SCUP és az Apple Remote Desktop szoftverhez.
  • A kockázatok csökkentése, valamint a rendszerek és az adatok védelme az Adobe PDF Whitelist Framework mellett további piacvezető biztonsági technológiákkal, és ezzel a JavaScript igény szerinti engedélyezésének biztosítása Windows és Mac OS rendszeren is. A több lépésből álló PDF fájl előkészítési és biztonsági intézkedések egyszerű végrehajtása a műveletsor-varázslóval az egész szervezetre kiterjedő konzisztencia biztosítása érdekében.

Idézetek

Kevin M. Lynch, az Adobe Acrobat termékekért és dokumentumszolgáltatásokért felelős alelnöke és vezérigazgatója

  •  „Egyre több információt hozunk létre, osztunk meg és használunk dokumentumok formájában. Az egykor csak tartalomkészítéssel foglalkozó üzleti szakemberek ma már nap mint nap használnak online űrlapokat, együttműködésen alapuló PDF-korrektúrákat és aláírásokat. Az informatikai részlegeknek támogatniuk kell ezeket a változásokat, miközben fenn kell tartaniuk és maximalizálniuk kell a meglévő infrastruktúrák és rendszerek használatát. Emellett olyan támogatást és szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, amelyekkel szervezetük kiaknázhatja az új üzleti lehetőségeket, javíthatja az eredményeit, illetve magas megtérülést és alacsonyabb fenntartási költségeket érhet el.”

Mike Mann, a McGladrey kiadás- és telepítéselemzője

  • „Ügyféladataink bizalmas jellegűek, ezért a dokumentumok biztonsága létfontosságú. Az Acrobat XI rendkívül fejlett dokumentumvédelmi funkciókat kínál, amelyekkel alkalmazottaink minden eddiginél egyszerűbben gondoskodhatnak a dokumentumok egységes biztonságáról.”
  • „A Microsoft SharePoint használata az egyik fő módszerünk a fájlok belső megosztására. Az Acrobat XI termékkel való zökkenőmentes integráció lehetővé teszi a dokumentumok elérését, szerkesztését és mentését közvetlenül a SharePoint szolgáltatásban, így nem kell több fájl letöltésével és kezelésével foglalkoznunk.”

Yvonne Willis, a Pillsbury Law vállalati alkalmazásokért és projektekért felelős igazgatója

  • „Mindenki a biztonságról beszél. Minden ügyfelünk a legmagasabb szintű biztonságot várja el, legyen szó dokumentumokról, alkalmazásokról vagy informatikai környezetről. Az Acrobat XI kulcsfontosságú biztonsági fejlesztéseket kínál mind a felhasználók, mind az informatikai szakemberek számára.”
  • „Az emberek nagyon vonzónak találják a gondolatot, hogy útközben, egy iPad készüléken végezhetnek el olyan összetett feladatokat, mint egy dokumentum elektronikus aláírása vagy megjegyzések hozzáfűzése. Az Acrobat XI mindezt lehetővé teszi számukra.”

Saul Morse, a Palio többcsatornás integrációért felelős alelnöke

  • „Az Acrobat XI új online űrlapszolgáltatásaival most még egyszerűbb és gyorsabb a PDF-űrlapok készítése, automatikus terjesztése és az adatgyűjtés.”

Árak és elérhetőség

Az Acrobat XI és a kapcsolódó termékek az Adobe hivatalos viszonteladóinál érhetők el, a szállítás 30 napon belül várható. Várhatóan október 15-től már mind magyar és angol nyelvű verzió elérhető lesz itthon is.

Addig is az ilyenkor szokásos feltételek mellett továbbra is megvásárolható az Acrobat X szoftver, mely magyar nyelvű verziójának új licencét most 30%-os kedvezménnyel kínáljuk.

(Szoftver.hu)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram