A végeredményt GPU-val kell renderelnünk.
A CGarchitect, az Autodesk és az NVidia a 3ds Max megjelenésének 20. évfordulója alkalmából meghirdette a GPU-render versenyt!
Jelentkezni olyan álló képpel tudunk, mely magában foglalja a 3ds Max 20 évforduló logóját. A logónak felismerhetőnek kell ugyan lennie, ugyanakkor értékelik a kreatív megoldásokat is. A scene-t bármilyen alkalmazásban elkészíthetjük, a végső renderinget azonban a 3ds Max 2011 vagy a 3ds Max Design 2011 natív GPU renderlésével - Quicksliver vagy iray vagy bármilyen más gyártó GPU enginejével kell kötelezően elkészíteni.
A győztes Las Vegasi úttal és egy Nvidia Quadro FX5000 kártyával lesz gazdagabb, de a második és a harmadik helyezett is egy Autodesk Design Suite Premium 2011 csomaggal és Quadro FX4000 kártyát nyer.
A pályázatokat 2010 október 31-ig adhatjuk le a verseny hivatalos oldalán: CG Architect GPU-render verseny
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.