Az Adobe System Inc. bejelentette hogy felvásárolja a sokcsatornás kampány menedzsment technológiát használó, párizsi székhelyű Neolane nevű céget.
A vételár nyilvános: 600 millió dollár készpénzben.
A Neolane rendszere az off-line és on-line vállalait marketingadatok feldolgozására specializálódik, robusztus szegementációval és a marketingüzenetek professzionális szindikációjával. Elsőrangó platform komplex kampány automatizálásra és végrehajtásra a weben, emailen, közösségi csatornákon, mobilon, call-centerne, direct mail és POS-on keresztül. Felhaszálói képesek teljesen a vevőre szabott, perszonalizált kampányokat stabilan futtatni, így növelve a megtérülést.
A Neolane már az Adobe Marketing Cloud hatodik tagja, kiegészítve a már létező Analytics, Target, Social, Experience Manager és Media Optimizer megoldásokat. Ez a marketingszakemberek számára olyan több-platformos és többcsatornás személyre szabott üzeneteket jelent, amelyet egyetlen egységes felületről képesek vezérelni és finomhangolni. Ami valaha hihetetlen komplex kampánymenedzselést jelenett, rengeteg élőmunka ráfordítással, az nagymértékben automatizált és minden aspektuásban mérhető a Marketing Cloud-nak köszönhetően.
(Adobe)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.