Az Adobe bemutatta a LiveCycle Enterprise Suite 2.5 szoftvert


A szoftvercsomag segítségével a szervezetek környezetfüggő tartalmakat és alkalmazásokat tehetnek közzé a különböző képernyőkön és eszközökön


LOS ANGELES – 2010. október 25. –Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) az Adobe MAX rendezvényen, az Adobe globális fejlesztői konferenciáján ma bejelentette az Adobe® LiveCycle® Enterprise Suite 2.5 (ES2.5) elérhetőségét, amely tovább bővíti a vállalat kiváló ügyfélélmény biztosítását célzó megoldásainak kínálatát. A LiveCycle ES2.5 új képességei közé tartoznak a vállalati mobilitási megoldások, amelyek az alkalmazások fejlettebb többképernyős közzétételére használhatók; a vállalati gazdag internetes alkalmazások (RIA-k) felépítésére szolgáló továbbfejlesztett keretrendszer és a valós idejű együttműködés, amely képessé teszi a szervezeteket, hogy az ügyfelekkel és a lakossággal jelentőségteljesebb, személyesebb módon kommunikáljanak. Az Adobe emellett bejelent három olyan következő generációs Solution Accelerator eszközt, amely csökkenti a fejlesztési időt és javítja a vállalati alkalmazások minőségét.

 

Ügyfélélmény fejlesztése – egyszerre egy ügyfél

 

Az összetett többcsatornás vagy többeszközös ügyfélkapcsolati igényekkel rendelkező szervezetek informatikai rendszereiben kihívást jelenthet lépést tartani az ügyfelek mobil és közösségi alkalmazásaival és megfelelni az elvárt ügyfélélményeknek. Ha az ügyfelek rossz tapasztalatokat szereznek, az aláássa márkahűségüket. Ha a lakosság találkozik kellemetlen élményekkel, akkor az állami szervezet számára válik nehezebbé a segítségnyújtás. AzAdobe LiveCycle ES2.5 lehetővé teszi szervezetek számára, hogy következetes és környezetfüggő élményt biztosítsanak ügyfeleiknek a különböző csatornákon és eszközökön és teljesítsék az egyes ügyfelek igényeit.

 

·          Az Adobe LiveCycle Mobile ES2 a LiveCycle ES2.5 termékcsalád új tagjaként a folyamatkezelést, adatrögzítést és tartalomszolgáltatásokat a mobileszközökre is kiterjeszti és valódi vállalati mobilitást biztosít. A LiveCycle Mobile ES2 könnyen integrálható a háttérrendszerekkel és intuitív mobilélményt kínál az Android, Blackberry, iPhone és Windows Mobile eszközökön.

·          Emellett a szervezetek jobb közösségi élményt biztosíthatnak a felhasználóközpontú gazdag internetes alkalmazások létrehozásával, amelyek valós idejű együttműködést, többek között csevegés-, hang-, video-, képernyő- és alkalmazásmegosztást kínálnak ügyfeleik számára. A fejlesztők számára a LiveCycle ES2.5 szabványos eszközkészletet és módszertant biztosít felhasználóközpontú vállalati gazdag internetes alkalmazások tervezéséhez, modellezéséhez és fejlesztéséhez.

·          A LiveCycle ES2.5 javítja a vállalat ügyfélszolgálat- és működésfejlesztési képességeit, mivel a meglévő üzleti folyamatokat az ügyfél-kommunikációig bővíti a mindenütt jelenlévő Adobe® Flash® Platform és Adobe® Reader® alkalmazásokon.

 

 

Az idő értékes kihasználása az ügyfélélmény-stratégia érdekében


Az Adobe kiadja a Solution Accelerator eszközök új generációját, amely az ügyfélélmény gyors fejlesztését célzó szervezetek munkáját könnyíti meg. A LiveCycle ES2.5 szoftverre épülve, az Solution Accelerator eszközök felgyorsítják a projekttervezést, csökkentik az éles alkalmazások fejlesztési idejét és egy támogatható és frissíthető keretrendszerrel csökkentik a kockázatokat. Az Solution Accelerator eszközök bevált eljárásokat, megoldássablonokat és építőelemeket nyújtanak a LiveCycle ES2.5 bővítéséhez. A három Solution Accelerator eszköz a következő:

 

·          Correspondence Management Solution Accelerator: lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára, hogy dinamikusan hozzanak létre személyre szabott kommunikációt az előzetesen jóváhagyott elrendezések és tartalmak használatával, hogy következetes, kiváló minőségű ügyfélkapcsolatot biztosítsanak, például egy személyre szabott követelésértesítést.

 

·          Interactive Statements Solution Accelerator: az ügyfeleket olyan kommunikációs megoldással köti le, amely a személyre szabott gazdag internetes alkalmazások hatékonyságát biztonságos PDF formátumba ágyazva kínálja. Ilyen megoldás lehet a számlakimutatás, a távközlési számla vagy az elektronikus számlázás.

·          Managed Review & Approval Solution Accelerator: többrésztvevős tartalomellenőrzési folyamatok kialakítását teszi lehetővé.

 

 

 

Úttörő megoldások a közösségi webes tartalmak kezelésére, mérésoptimalizálására és megjelenítésére

 

Az Adobe az ügyfélélmény-kezelési megoldások további fejlesztését tervezi a Day Software felvásárlásával. A Day Software a webes élmény vállalati kezelésének vezetője. A vállalat várakozásai szerint dinamikus és közösségi tartalomkezelési megoldásokkal, valamint mérési, elemzési és megjelenítési eszközökkel bővülhetnek a LiveCycle jövőbeli verziói, amely ezáltal az ügyfélélmény megteremtésének, terjesztésének és optimalizálásának platformjává válhat. A szervezetek könnyedén követhetik és elemezhetik a felhasználói viselkedést és a folyamatmérőszámokat, így folyamatosan csiszolhatják és fejleszthetik alkalmazásaikat és folyamataikat. A Day Software vezető webes megoldásai végül az Adobe jelenlegi vállalati kínálatával összeépülve lehetővé teszik az ügyfeleknek, hogy jobban integrálják webes jelenlétüket és üzleti alkalmazásaikat, és felszabadítsák a többcsatornás kommunikációban rejlő értékeket a marketing, az értékesítés és a szolgáltatás területén.

 

 

Idézetek

 

Rob Tarkoff, az AdobeSystem Incorporated digitális vállalati megoldásokért felelős osztályának alelnöke és vezérigazgatója

·          „Sok vállalati rendszert nem arra terveztek, hogy gördülékeny, intuitív online élményt biztosítson. Az ügyfelekkel foglalkozó alkalmazottak termelékenysége csökken, miközben maguk az ügyfelek is nehezen férnek hozzá a szolgáltatásokhoz. Az ügyfelek elvárják, hogy ugyanúgy kerüljenek kölcsönhatásba az üzleti alkalmazásokkal vagy szolgáltatásokkal, ahogyan vásárláskor, a kollégáikkal vagy barátaikkal végzett kommunikáció során vagy akár egy nyaralás lefoglalásakor. Emellett rendkívül fontos az a képesség, hogy az asztali gépen megkezdett személyes tevékenységeket zökkenőmentesen folytathassuk a mobil eszközünkön. Az előrelátó szervezetek felismerik, hogy az ilyen, különböző képernyőkön következetesen megjelenő ügyfélélmények versenyelőnyt jelentenek. A LiveCycle ES 2.5 és az új Solution Accelerator eszközök bevezetésével az Adobe lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy olyan intuitív élményeket nyújthassanak, amelyek a webet az ügyfélszerzés, a szolgáltatás és a kommunikáció valódi interaktív központjává formálják át.”

Tim Hickernell, azInfo-Tech Research Group vezető elemzője

 „A közművek és pénzügyi szolgáltató cégek az internet kezdete óta fejlesztetik az elektronikus kivonatokat és elemzői portálokat az ügyfelek számára. Az uralkodó megoldás azonban még mindig a kivonat és az elemzési portál elkülönítése. Az Adobe új interaktív kivonatok fejlesztését célzó Solution Accelerator eszköze lehetővé fogja tenni a szolgáltatók számára, hogy egyesítsék e felhasználói felületeket egyetlen interaktív kivonatba, amely úgy jelenik meg, mint egy hagyományos üzleti dokumentum, de az elemzések környezetfüggően beágyazódnak a kivonat adataiba. A felhasználóknak nem kell többé két különálló felületen kezelniük és optimalizálniuk a számlájukat. A növekvő ügyfélkényelem mellett ez az összevonás segíti az elektronikus kivonatok terjedését is az ügyfelek körében.”

 

Christopher Belford, a dél-afrikai adóhatóság iktatási igazgatója

 „A dél-afrikai adóhatóság és az állam között fennálló jól ismert társadalmi szerződés előírja, hogy az adóhatóságnak gyorsan kell válaszolnia a lakossági kérésekre. Az Adobe megoldásait használva kifejlesztettünk egy olyan ügyfélélményt, amely több csatornán használható, a nyomtatástól és a webportáltól kezdve az irodai/igény szerinti nyomtatásig és az offline kapcsolatig. A rendszer felgyorsítja és megkönnyíti az adók teljesítését és feldolgozását. Nem csak modernizáltuk a folyamatainkat, hanem létrehoztunk egy intuitív, megnyerő élményt, amely megfelel a dél-afrikai polgárok igényeinek és az ügynökséget a világ vezetői közé helyezi az adók és állami bevételek begyűjtése terén.”

 

Markus Humberg, az impuls Systems GmbH vezérigazgatója

 „A német pénzügyi szolgáltatások piacán rendkívüli a verseny. Az impuls csak úgy képes fenntartani piacvezető helyét, ha minden téren túlszárnyalja ügyfelei elvárásait. Az Adobe megoldások használatával képesek voltunk egy olyan teljesen digitális jelentkezési rendszert megvalósítani, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy az interneten találkozzanak a potenciális ügyfelekkel és végigvezessék őket az egész folyamaton. Az ügyfelek digitálisan írhatják alá és küldhetik el a szerződéseket, saját otthonukból vagy akár menet közben, a mobil eszközökről. A megoldás bámulatos eredményeket hozott: az online értékesítési találkozók 90 százalékban sikeresek voltak és két-háromszor hatékonyabbak, mint a személyes találkozások. Az impuls folytatni fogja az Adobe megoldások használatát, hogy kiváló ügyfélélményt nyújthassunk a különböző képernyőkön és eszközökön és összetett eljárásainkat zökkenőmentessé tehessük a versenyképesség fenntartása érdekében.”

 

Hasznos hivatkozások

Adobe a vállalatban

Adobe LiveCycle ES2.5

Élményterjesztés

Adobe CEM a Twitteren

Day Software

Omniture

Forrester felmérés: Poor Online Customer Experience Creates Disloyal Customers(A szegényes online ügyfélélmény hűtlen ügyfeleket termel)

LiveCycle ES2.5 Vision bemutató

Interaktív kivonat


(Adobe MAX 2010)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram