Berobbant a Black Friday hete, és mi hihetetlen ajánlatokkal készültünk!
A Claris Studio olyan csúcstechnológiát kínál, amellyel egyszerűen készíthet táblázatkezelőket, űrlapokat, dashboardokat, Kanban táblákat és egyebeket az adatok biztonságos gyűjtéséhez anélkül, hogy az embereknek be kellene jelentkezniük egy weboldalra vagy egy hosztolt fájlba. Ez a Claris Platform legújabb tagja, és számos módon integrálható a Claris család többi tagjával.
A Claris Studio egy webalapú, felhőalapú fejlesztőkörnyezet, amely megkönnyíti az adatok gyűjtését, elemzését és kezelését egy helyen, a világ bármely pontjáról. A Claris Studio zökkenőmentesen csatlakozik a Claris Pro, a Claris Go és a Claris Connect alkalmazásokhoz, így minden üzleti igényét kielégíti.
Hozzon össze minden adatot egyetlen könnyen hozzáférhető platformon. Végtelen módja van a konfigurálásnak és annak, hogy hogyan tekintse meg adatait. Hadd segítsünk Önnek optimalizálni a Claris Studiót, hogy úgy működjön, ahogyan az Ön vállalkozása működik.
A Claris Studio egy webalapú, felhőalapú fejlesztőkörnyezet, amely megkönnyíti az adatok gyűjtését, elemzését és kezelését egy helyen, a világ bármely pontjáról. A Claris Studio zökkenőmentesen csatlakozik a Claris Pro, a Claris Go és a Claris Connect alkalmazásokhoz, így minden üzleti igényét kielégíti.
Hozzon össze minden adatot egyetlen könnyen hozzáférhető platformon. Végtelen módja van annak, hogy testre szabja, hogyan tekintse meg adatait. Hadd segítsünk Önnek optimalizálni a Claris Studiót, hogy úgy működjön, ahogyan az Ön vállalkozása működik.
Egyszeri bejelentkezés A Claris ID lehetővé teszi, hogy egyetlen bejelentkezéssel navigáljon a Claris Studio, Pro, Go és Connect között - nem kell több fiókba bejelentkeznie.
Adatok megosztása Ossza meg a releváns információkat és adatokat csak azokkal a csapattagokkal, akiknek szükségük van rá, hogy javítsa a csapat összpontosítását és együttműködését.
Valós idejű frissítések Az adatok valós időben frissülnek a teljes Claris platformon, így fontos, adatvezérelt döntéseket hozhat anélkül, hogy aggódnia kellene az elavult információk miatt.
Nézettek A nézetek lehetővé teszik, hogy kiválaszthassa, hogyan kívánja megjeleníteni és kezelni az adatokat, hogy növelje a láthatóságot és a hatékonyságot. Ezek közé tartoznak a reszponzív webes űrlapok, a táblázatok, a listadatok, a Kanban táblák a projektmenedzsmenthez, valamint a dashboardok az egy pillantásra használható adatokhoz.
Hubok A hub a nézetek szervezett gyűjteménye, amelyet a kiválasztott csapattagok megoszthatnak. A hubok szervezhetők munkakör, üzleti folyamat vagy feladat szerint. A hubokat megoszthatja bizonyos csapattagokkal, és a nézeteket több hubban is újra felhasználhatja.
Használd ki a 2024-es Black Friday-t és férj hozzá az Adobe legnépszerűbb kreatív szoftvereihez!
A virtuális gépek platformja, amely forradalmasítja az alkalmazásfejlesztési és tesztelési folyamatokat különböző operációs rendszereken.