Professzionalitás, könnyű kalibrálhatóság, pontos színek és finom részletek: ismerd meg az új DataColor Spyder eszközöket és csomagokat!
A mesterséges intelligencia, a ChatGPT és más eszközök rohamos terjedésével egyre fontosabbá válik, hogy védekezzünk az Interneten könnyen elterjedő álhírekkel szemben.
Manapság már egyáltalán nem biztos, hogy a hírek olvasása közben hihetünk a szemünknek. Erre a problémára kínál megoldást a C2PA.
A Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA) technikai szabványok kidolgozásával foglalkozik. A C2PA egy közös fejlesztési alapítványi projekt, amely az Adobe, az Arm, az Intel, a Microsoft és a Truepic szövetségéből jött létre.
A C2PA egyesíti az Adobe által vezetett Content Authenticity Initiative (CAI) munkáját, amely a digitális médiumok kontextusát és előzményeit vizsgáló rendszerekre összpontosít, valamint a Microsoft és a BBC által vezetett Project Origin kezdeményezését, amely a digitális hírközlés ökoszisztémájában a dezinformációval foglalkozik.
Az alábbi videó bemutatja a C2PA specifikáció alapjául szolgáló technológiát:
(C2PA)
Professzionalitás, könnyű kalibrálhatóság, pontos színek és finom részletek: ismerd meg az új DataColor Spyder eszközöket és csomagokat!
Akár 45% kedvezménnyel válogathatsz a legnépszerűbb Wacom eszközök közül a Black Friday ideje alatt!
Adobe MAX 2024: Az Adobe generatív AI alelnöke szerint az AI használata nélkül a kreatív szakemberek lemaradnak. Vajon ez tényleg új üzenet?