Az Autodesk, Inc. bejelentette stratégiai együttműködését az Epic Games-szel, hogy felgyorsítsák az immerzív, valós idejű élményeket az iparágakban, kezdetben az építészetre, mérnöki és építőiparra (AEC) összpontosítva.
Az Autodesk és az Epic Games együttműködésének a célja, hogy a tervezők, mérnökök és építőipari szakemberek számára könnyedén elérhetővé tegye az immerzív, valós idejú környezeteket, így csökkentve az innovatív projekteket megvalósításához szükséges időt.
{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/cBku3-o090A.jpg?itok=k4DO7xDR","video_url":"https://youtu.be/cBku3-o090A","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}
Az Autodesk célja, hogy összekapcsolja a fizikai és a digitális világot. Ennek része lesz az Epic Games Twinmotion for Autodesk Revit, amely valós idejű renderelést és történetmesélést biztosít. Mivel a Revitet az építési és infrastrukturális projektek tervezésére, dokumentálására és kivitelezésére használják, a Twinmotion a gyors, interaktív tervezési folyamathoz való valós idejű vizualizáció létrehozásával egészíti ki a folyamatot. Az Autodesk a Twinmotion for Revit-et egy következő kiadás részeként kívánja elérhetővé tenni minden Revit-ügyfél számára.
"Tudjuk, hogy ügyfeleink több vizualizációs és kollaborációs élményt keresnek a kiterjesztett valóságon keresztül" - mondta Amy Bunszel, az Autodesk AEC Design vezetője. "Az Epic Games-szel közösen bővítjük a lehetőségeket. Az immerzív környezetekben a tervezők páratlan realizmussal demonstrálhatják a projektcsapataiknak és az ügyfeleiknek, hogy a projektek hogyan fognak kinézni és milyen érzés bennük létezni."
Az Epic és az Autodesk 2008 óta működik együtt, amikor az Autodesk csatlakozott az Epic Games integrált partnerprogramjához, lehetővé téve az Autodesk 3D-s tervezőszoftverének integrálását az Epic Unreal Engine-hez. 2021-ben az Epic és az Autodesk együttműködött, hogy egy új Unreal Live Link for Maya plugint kínáljon, amely lehetővé teszi a média- és szórakoztatóipari (M&E) alkotók számára, hogy valós időben streameljék az adatokat a Mayából az Unrealba.
"Az Autodesk Revit és a Twinmotion közötti integráció igazán zökkenőmentes, valós idejű 3D élményt ígér a tervező szakemberek számára" - mondta Marc Petit, az Epic Games Unreal Engine Ecosystem alelnöke. "Közös célunk az Autodeskkel, hogy az ügyfeleknek több idejük maradjon az innovációra. Az Epic valós idejű 3D-s tools és library ökoszisztémáját kihasználva a felhasználók több időt tölthetnek azzal, hogy életre keltsék terveiket, és kevesebbet kell foglalkozniuk a bonyolult adatok és technikai munkafolyamatok kezelésével.""
A jövőre nézve a vállalatok célja, hogy a valós idejű tartalomkészítés értékét előtérbe helyezve az AEC-en kívüli ügyfelek számára is élményeket fejlesszenek ki, beleértve az M&E és a gyártást. A Metaverse Standards Forum tagjaiként az Autodesk és az Epic Games olyan nyílt szabványokat is előmozdít, amelyek javítják a hordozhatóságot és az integrációt, magával ragadó és együttműködő technológiával ruházzák fel az ügyfeleket, és valódi értéket biztosítanak az ügyfelek számára.
(Autodesk)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.