Az emberi elme nagyon rugalmas és kreatív. Állandóan különféle kombinációkkal áll elő, amelyek elvileg nem is létezhetnének. Egy grafikus most világhírű logókat variált meg. Neked vajon feltűnik elsőre a változás?
Képzeljük csak el, hogy egy T-rex megtámad egy robotot, vagy hogy Harry Potter Középföldére megy, és megtalálja a Hatalom Gyűrűjét, vagy esetleg, hogy Michael Jordan és LeBron James fej-fej mellett szaladnak a Space Jamben. Elsőre talán elképzelhetetlennek tűnnek ezek a keveredések, pedig számtalan ilyen lehetőség létezik, és gyakran rendkívül tehetséges emberek hozzák létre a valóság e furcsa metszéspontját, új koncepciókat alkotva. Az egyik ilyen Mostafa Azzam, egy 28 éves grafikus az egyiptomi Dumyatból, aki kevert logók egész sorozatát alkotta meg, elképzelve, hogyan néznének ki a világhírű márkák emblémái más márkák logóinak stílusában.
"Mindez akkor jutott eszembe, amikor híres márkák logóit tanulmányoztam. Azzal kísérleteztem, hogy a színek, betűtípusok és stílusok kombinációja mennyire vésődik a tudatunkba. Például, ha a Mcdonald's logót választjuk, biztosan könnyen felismerjük a márkát a pontos színek hozzáadásával. Az általuk használt sárgáról és pirosról, azonnal a gyorséttermi lánc jutott eszembe, és ez elképesztő volt a számomra.” - nyilatkozta Mostafa egy interjújában.
Mostafa ezután úgy döntött mashupokat hoz létre, hogy így is tesztelje a hatást. Körülbelül 3 órába telt az első kép megalkotása. Megkereste a márkák egyes elemeit, betűtípusait és színeit és igyekezett megtalálni a hasonlóságokat a márkák között.
"Változatos reakciók érkeztek. A legtöbb embernek nagyon tetszett, és megihlette őket, másokat pedig zavarónak találtak, és bosszankodtak, mert megzavarta őket! A legérdekesebb reakció egy LinkedIn-tagtól jött, aki megpróbált kapcsolatba lépni velem, és engedélyt kért, hogy felhasználhassa ezeket a logókat egy általa készített tanulmányban."
Még több hasonló képért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.