A TeamViewer új távoli ügyféltámogatást tesz lehetővé a Vestel vezető technológiai gyártó által épített Smart TV-k számára.
A TeamViewer bejelentette, hogy csatlakoztatási megoldása lehetővé teszi a távoli ügyféltámogatás új módját a Vestel vezető technológiai gyártó által gyártott Smart TV-k számára. A vállalat az egyik legnagyobb elektronikai eszközgyártó és a három legnagyobb globális tévégyártó egyike, amely a világ szinte minden jelentős tévémárkája számára gyárt tévékészülékeket. A megállapodás a Vestel által az európai piacra gyártott több százezer Smart TV készülékre vonatkozik, amelyeket a TeamViewer QuickSupport szoftverével előre telepítve szállítanak.
A TeamViewer csatlakozási megoldását a műszaki ügyfélszolgálat munkatársai fogják használni, hogy távolról csatlakozhassanak európai ügyfeleik Smart TV-jeire, például ha segítségre van szükségük a TV funkcióinak helyes beállításához, vagy ha bármilyen szoftver- vagy használati problémába ütköznek. Ehhez a TeamViewer QuickSupport alkalmazás előre telepítve van az Android-alapú Smart TV-ken. Miután telefonon keresztül felvették a kapcsolatot a forródróttal, az ügyfelek a QuickSupport alkalmazáson keresztül egyszeri távoli hozzáférést biztosíthatnak a tévékészülékükhöz, megoszthatják a képernyőt a helpdesk munkatársával, és együtt gyorsan megoldhatják a problémát.
A Vestel azért döntött a TeamViewer használata mellett az új szolgáltatás bevezetésekor, mert az Android-eszközök támogatása bevált és egyszerű, a kapcsolat pedig rendkívül biztonságos és stabil. Emellett a Smart TV-k Európa-szerte történő szállítása miatt a TeamViewer szoftverének minden kívánt nyelven való elérhetősége is fontos szerepet játszott a döntésben.
Barış Altınkaya, a Vestel marketing és termékmenedzsment vezérigazgató-helyettese elmondta: "Ügyfeleink nemcsak a legmagasabb minőséget várják el tévéik esetében, hanem a legkorszerűbb ügyfélszolgálatot is. A TeamViewer Smart TV-kbe történő integrálásával valóban új szintre emeljük a támogatásunkat, és egyszerű módot kínálunk ügyfeleinknek az új készülékkel kapcsolatos problémák gyors megoldására. Egyébként a TeamViewer mellett könnyű letenni a voksunkat: megbízható és kiszámítható partner, ismert márkával, összehasonlíthatatlanul könnyebben használható megoldással és a csatlakoztatott androidos eszközökkel kapcsolatos bizonyított tapasztalatokkal."
Jan Junker, a TeamViewer Solution Delivery ügyvezető alelnöke: "A TeamViewer lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy digitalizálják a folyamatokat a teljes értékláncuk mentén - beleértve a technikai ügyfélszolgálatot is. A Vestellel közös felhasználási eset jól mutatja, hogy ügyfeleink hogyan használhatják ki digitális megoldásaink erejét, hogy egy folyamatot sokkal hatékonyabbá tegyenek, és ezáltal hozzáadott értéket teremtsenek mind az ügyfél, mind a vállalat számára. Másodszor, ez egy szép példa arra is, hogy mennyire összekapcsolt már ma is a világunk - az intelligens és csatlakoztatott eszközök mindenhol jelen vannak, és nagyszerű, hogy exponenciálisan nőnek a lehetőségek arra, hogy távolról támogassuk az embereket a használatukban."
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.