A két világcég partnerségének célja a munka jövőjének az újragondolása.
Az Adobe sajtóközleményben jelentette be a Microsofttal való partnersége következő lépését, amelynek célja a munka jövőjének újragondolása. Együtt új utakat keresnek, hogy segítsék a dolgozók és a vállalkozások boldogulását a folyamatosan változó hibrid világban.
Miközben új fejezetbe indult - a második világháború óta a legnagyobb átalakulás a munkavégzésben -, kritikus fontosságú, hogy a munkavállalók modern eszközöket kapjanak a zökkenőmentes együttműködéshez, függetlenül attól, hogy hol van a csapat, vagy milyen eszközt használnak. Ebben az új környezetben, ahol a dokumentumok jelentik az üzleti élet fizetőeszközét, a vállalkozásoknak alkalmazkodniuk kell ahhoz, hogy megfeleljenek az ügyfelek és a munkavállalók által támasztott igényeknek, és mindent a digitálisan történő munkavégzésre bízzanak. Az Adobe és a Microsoft célja az alapvető termelékenységet segítő eszközeik további integrálása, mely révén felszabadítsák azokat a végtelen lehetőségeket, amelyek a modern munkahelyeken a nem hatékony együttműködés terheivel járnak együtt.
Ez az új kezdeményezés az Adobe és a Microsoft évek óta tartó együttműködésére épül, amelynek célja a jövő munkahelyének közös víziója és a digitális élmények átalakítása. A középpontjában az Adobe iparágvezető PDF-, e-aláírási és dokumentumautomatizálási képességeinek mélyreható beágyazása abba a pontba, ahol a vállalkozások a legjobb munkát végzik - a Microsoft 365-ben. A Microsoft és az Adobe fájlformátumok teszik ki együttesen az üzleti fájlok többségét - és nincs két másik olyan vállalat, amelyik jobban tudná befolyásolni a mindennapi munkánkat.
Példa: a nevadai Clark megye - a világhírű Las Vegas Strip otthona - például az Adobe Signt és annak Microsoft 365-tel való integrációját a digitális átalakítás középpontjába helyezte, hogy a megyei működés a világjárvány idején is működőképes maradjon. A 140 helyszínen 10 000 alkalmazottat foglalkoztató Clark megye képes volt teljesíteni a vállalkozások igényeit, miközben fenntarthatósági céljait is teljesítette - amit a papírhulladék 75 százalékos csökkentése és a számlaaláírások napokról órákra történő megkönnyítése fémjelez.
"Nagyon örülök, hogy elmélyíthetjük a Microsofttal való partnerségünket a modern, biztonságos és összekapcsolt munkahely újragondolása érdekében, amely segíti az alkalmazottak boldogulását" - mondta Ashley Still, az Adobe digitális médiáért felelős szenior alelnöke és vezérigazgatója. "Ezek a mély termékintegrációk lehetővé teszik az emberek számára, hogy a napi szinten használt alkalmazások összekapcsolásával a legjobb munkát végezzék, legyen szó akár egy szerződés megtárgyalásáról és aláírásáról a Microsoft Teams, az Outlook vagy a SharePoint segítségével, vagy a PDF-ek mobileszközön történő megtekintéséről vagy szerkesztéséről."
A távmunka és a hibrid munka új lehetőségeket teremtett a digitális együttműködés és az egyszerűsített termelékenység számára. Az Adobe nemrégiben végzett, "Az idő jövője - egy Adobe-jelentés" című kutatása szerint a munkahét egyharmadát nem fontos feladatokkal töltik, és a vállalati dolgozók (86 százalék) és a kisvállalkozások vezetőinek (83 százalék) túlnyomó többsége arról számol be, hogy a nem fontos feladatok, például a fájlok és üzleti dokumentumok kezelése akadályozza a hatékony munkavégzést. Ennek eredményeképpen a felük tovább dolgozik, mint szeretné. A Microsoftnál is megvizsgálták a dolgozók technológiahasználatát, és arra a megállapításra jutottak, hogy az átlagos munkahét 10 százalékkal nőtt a távmunkára való áttérés után.
"Mélyebb együttműködésünk soha nem volt még ilyen fontos, ahogy a vállalatok a digitális munkahelyek első számú munkahelyeivé válnak, és új munkamódszereket vezetnek be" - mondta Jared Spataro, a Microsoft vállalati alelnöke. "Kibővítjük az Adobe-val való partnerségünket, hogy megoldjuk a termelékenységi paradoxont, és a digitális munkát és életet a lehető legkreatívabbá, együttműködőbbé és hatékonyabbá tegyük. Az Adobe és a Microsoft közös ügyfeleinek milliói könnyedén hozzáférhetnek majd a legjobb digitális dokumentumélményhez, bárhol is legyenek, ami meg fogja változtatni a modern termelékenység és a munka jövőjét."
A távmunkavégzés valóban felgyorsította a papírról digitálisra való átállást. Az Adobe Sign, a Microsoft teljes portfóliójának preferált e-aláírási megoldása esetében az elmúlt két évben 17-szeresére nőtt a digitálisan aláírt megállapodások száma. A Microsoft több mint 180 millió kereskedelmi aktív felhasználója fér hozzá az Adobe Sign szolgáltatáshoz a Microsoft munkafolyamatainak részeként. A Hitachi, a TSB Bank, a Sanofi, Hawaii állam és az Iowa State University Foundation már használja a Microsoft és az Adobe Sign szolgáltatást a gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés érdekében.
A digitális dokumentum-folyamatok csak exponenciálisan fognak tovább növekedni, ahogy a tapasztalatok újragondolása a rugalmasságot előtérbe helyező gondolkodásmóddal történik. A cél olyan új megoldások és integrációk bevezetése, amelyek a digitális élmény szabványainak mércéjét egy új szintre emelik.
(Adobe)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.