A Graphasel Design Studio megmutatta, hogyan lehet palackba zárni a nyarat, ez pedig egy “Grand Winner” díjat ért a NYX Marcom Awards-on!
Bár a gyümölcsborok nálunk nem olyan elterjedtek mint spanyol, vagy olasz társainknál, manapság egyre kedveltebbé válnak. Ehhez pedig nagymértékben hozzájárul a Kontyos borászat. Összesen kilencféle gyümölcsbort készítenek a klasszikus, 0,75 literes kiszerelésben, három típusban. A prémium minőséget a ritka, értékes gyümölcstípusok szavatolják, melyeket külön-külön tájegységekről szereznek be. Termékeik alapvetően az Y generáció italai, azonban egyre szélesebb körben válik népszerűvé, és bár a fesztiválok kedvence, valójában négyévszakos.
Nekik készített packaging designt a Graphasel Design Studio, akiknek azért is volt nehéz feladatuk, mert a szellemiséget, technológiát, hagyománytiszteletet és a kézműves gondosságot is le kellett fordítani egy egyedi arculati nyelvre.
Ehhez a tervezőknek nemcsak a márkát, a bor készítés metódusait is meg kellett ismerniük. Így születhetett egy olyan végeredmény, mely az unalmat mellőzve a színek különleges játékával hívja fel magára a figyelmet: a kék hol fémes csillogással, hol világosabb ciánkékként, néhol pedig egészen sötét matt felületként köszön vissza a palackokról.
Az igazán minőségi és egyedi design pedig már be is zsebelt egy rangos kitüntetést, ugyanis elnyerte a NYX Marcom Awards “Grand Winner” díját.
További részletekért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.