Biztonságos hozzáférés és támogatás bármely eszközhöz vagy rendszerhez, bárhol a világon.
Biztonságos hozzáférés és támogatás bármely eszközhöz vagy rendszerhez, bárhol a világon.
A Real Time Dashboard for Remote Support a legegyszerűbb módja annak, hogy valós képet kapjon a vállalati help desk működéséről. Láthatja, hogy mely ügyfélszolgálati munkatársak vagy csapatok vannak túlterhelve, és melyek rendelkeznek extra kapacitással. Gyorsan hozzáférhet a legfelső szintű és kulcsfontosságú teljesítménymutatókhoz (KPI), beleértve a munkamenetek számát, a várakozó munkameneteket, a leghosszabb várakozási időt és a bejelentkezett/elérhető képviselők számát.
Az összes rendszer elérhető az interneten keresztül, még akkor is, ha azok az Ön által nem ellenőrzött tűzfalak mögött vannak. Az összes támogatott platformot tartalmazza az alaptermék, így konszolidálhatja és szabványosíthatja a támogatást, javítva ezzel az incidenskezelési időt és a támogatási munkatársak termelékenységét. A BeyondTrust Remote Support Windows, Mac, Linux, Android, iOS és Chrome OS rendszereken egyaránt működik. Bármely távoli számítógéphez vagy eszközhöz hozzáférhet és vezérelhet, akár hálózaton belül, akár azon kívül - VPN nem szükséges.
A telepítési lehetőségek tekintetében a BeyondTrust Remote Support megfelel az összes elképzelhető igénynek. Fizikai és virtuális eszközeink évek óta segítenek a vállalatoknak a szabályozási követelményeknek való megfelelésben. A BeyondTrust felhőalapú telepítése egyedülálló szegmentálási képességei kompromisszumok nélküli felhőszolgáltatást biztosítanak.
Távoli hozzáférés és ellenőrzés Gyors távoli segítségnyújtás bármely asztali számítógéphez, kiszolgálóhoz vagy mobileszközhöz, képernyőmegosztással és távvezérléssel - bármikor, bárhonnan.
Hatékonyság és skálázhatóság Kezelje több ezer rendszer felügyelet nélküli hozzáférését, és automatizálással együtt növekedjen az üzlettel.
Testreszabás és márkaépítés Tartsa fenn a vállalati márkaépítési szabványokat, és teremtsen bizalmat a támogatási élmény testreszabásával, beleértve a chatet is.
Csapat és jogosultságok kezelése Kezelje csoportokra osztva a csapatfelhasználókat, szerepköröket és munkamenet-engedélyezési beállításokat a legkevésbé privilegizált biztonsági helyzet érvényesítése érdekében.
Ellenőrzés és megfelelés Naplózza az összes munkamenet-tevékenységet a teljes ellenőrzési nyomvonal érdekében, beleértve a valós idejű jelentést és a részletes videónaplókat.
Integrációk Integráljon CRM, ITSM, SIEM és jelszókezelő eszközökkel. Használja a BeyondTrust nyílt API-ját egyéni integrációk létrehozásához.
Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.