A partnerség új digitális üzleti modellt tesz lehetővé a Siemens Healthineers számára, s egyben fontos lépés a képzett radiológiai technológushiány elleni küzdelemben.
A Siemens Healthineers a közelmúltban kezdte el kínálni ügyfeleinek a WeScan szolgáltatást. A WeScan egy új, a TeamViewer csatlakozási technológiáját kihasználó szolgáltatás, amely segít az egészségügyi szolgáltatóknak a mágneses rezonanciás képalkotó (MRI) vizsgálatok elvégzésében akkor is, ha nincs képzett radiológus személyzetük.
A WeScan szolgáltatással az ügyfelek hozzáférést kapnak egy képzett képalkotó technológusokból álló távoli csoporthoz, akik a Siemens Healthineers távoli szkenner szoftverének, a syngo Virtual Cockpitnek a segítségével segítik az MRI-készülék kezelését. Mivel a Siemens Healthineers a WeScan szolgáltatáson keresztül a saját IT-hálózatukon kívül segíti az ügyfeleket, az interneten keresztüli valós idejű adatátvitel és a magas szintű biztonsági előírások központi követelménynek számítanak. Ezért a Siemens Healthineers új partnerséget kötött a TeamViewerrel. A TeamViewer távoli csatlakozási technológiája mostantól a WeScan szolgáltatási kínálat részévé vált, mivel magas biztonsági szabványokat, nagy teljesítményű adatátviteli teljesítményt és egyszerű kezelhetőséget biztosít.
A TeamViewer és a syngo Virtual Cockpit, valamint a Siemens Healthineers globális távkapcsolati infrastruktúrájának, a Smart Remote Services együttműködésének köszönhetően mostantól lehetőség nyílik a szkennelési folyamat igény szerinti támogatására az ügyfélhálózaton kívül, az összes vonatkozó biztonsági és teljesítménykövetelménynek megfelelően. A WeScan nagy mennyiségű adatot generál, ezeket valós időben kell továbbítani a különböző hálózatok között. Ez az a terület, ahol a TeamViewer technológia nagyon erős. Emellett a TeamViewer feltételes hozzáférés funkciója lehetővé teszi a szabályalapú, nagyon részletes hozzáférés-kezelést, és segít elérni azt a biztonsági szintet, amely az egészségügyi ágazatban létfontosságú.
"A TeamViewer hosszú évek óta fontos partnerünk" - mondja Wolfgang Heimsch, a Siemens Healthineers ügyfélszolgálati vezetője. "A kórházi környezetben egyre nő az olyan felhasználási esetek száma, amelyekhez biztonságos, nagy teljesítményű hozzáférést kell biztosítanunk a rendszereinkhez. Ez teszi egyre fontosabbá a TeamViewerrel való partnerségünket, ami további nagy lehetőségeket is rejt magában."
Lukas Baur, a TeamViewer EVP Solution Sales igazgatója: "A WeScan segítségével a Siemens Healthineers egy rendkívül innovatív szolgáltatást kínál, amely valódi hozzáadott értéket biztosít ügyfelei számára. Örülünk, hogy a TeamViewer döntő technológiai hozzájárulást tud nyújtani ehhez az újszerű megoldáshoz, és ezáltal az egészségügyi ágazat további digitalizálásához is. A magasan képzett munkavállalók hiánya számos iparág számára hatalmas kihívást jelent. Felismertük, hogy a távoli hozzáférési megoldások kulcsszerepet játszhatnak ennek a kihívásnak a leküzdésében, hiszen mind a munkavállalók, mind a kezelendő eszközök globálisan összekapcsolódnak, és ez azt jelenti, hogy mostantól sokkal hatékonyabban kihasználhatók.".
A Siemens Healthineers már több éve használja a TeamViewert világszerte sok tízezer képalkotó és laboratóriumi diagnosztikai eszközén, például MR- és CT-készülékeken, kórházakban és orvosi rendelőkben, hogy távolról karbantartja azokat, és világszerte támogassa a klinikai személyzetet. A WeScan segítségével a vállalat most egy lépéssel előrébb lép, és a karbantartási és javítási forgatókönyvekhez nyújtott, már bevált távoli támogatás mellett további szolgáltatásokat tesz elérhetővé az eszközkapacitás kihasználásának javítása és a betegek egészségügyi ellátáshoz való hozzáférésének bővítése érdekében.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.