Adobe Substance 3D Tool Collection


Az egymással együttműködő eszközök és szolgáltatások mesterséges intelligencia-alapú készlete egyszerűsíti a 3D-s tervezés folyamatát, kiküszöbölve legbonyolultabb lépések nagy részét.


Az Adobe bejelentette, hogy elérhetővé vált az Adobe Substance 3D, ami olyan interoperábilis 3D-eszközök és szolgáltatások új gyűjteménye, melyet a 3D tervezési folyamatok egyszerűsítésére és támogatására terveztek.

"Mikor a világjárvány miatt lehetetlenné váltak az élő találkozások, például a fotózások és más kreatív projektek esetén, mindenki elkezdett a 3D-s alkotással próbálkozni. Ezek a vállalatok és személyek rádöbbentek, hogy a 3D-s alkotás nemcsak hihetetlenül kreatív szabadságot adott nekik, hanem gyorsabb, olcsóbb, skálázhatóbb és fenntarthatóbb is. Szerencsére nem lesz örökké világjárvány, de a 3D-s kreativitás biztosan velünk marad. A 3D a kreativitás következő generációja" - állítja Scott Belsky, a Creative Cloud vezető termékigazgatója és ügyvezető alelnöke.

A bejelentés a 3D és az immerzív eszközökbe való több éves jelentős Adobe-beruházás csúcspontja, mely magában foglalta az Allegorithmic és a Medium nevű vállalkozások felvásárlását, valamint a Pixar-nál tevékenykedő Guido Quaroni közelmúltbeli felvételét a 3D és immerzív csapat vezető mérnöki igazgatói posztjára.

Az Adobe Substance 3D mesterséges intelligencia alapú motorja kiküszöböli a 3D-s tervezés bonyolult technikai elemeinek nagy részét; a WYSIWYG felület ismerős lesz a Photoshop vagy Illustrator művészek számára. A gyűjtemény emellett több ezer modellhez, textúrához, világítási rendszerhez és egyéb eszközhöz is hozzáférést biztosít, amelyek segíthetnek a projektek beindításában.  

"A csapat célja az volt, hogy olyan eszközöket hozzon létre, melyeket könnyű megtanulni, de lehetetlen túlnőni rajtuk, hogy a kreativitásnak ne legyenek határai" - jegyezte meg Belsky. "A Substance 3D biztosítja azt a csúcstechnológiát, amelyre a profi 3D-művészeknek szükségük van, miközben a kezdő 3D-s alkotók számára is könnyen elérhetővé válnak így a kreatív eszközök. A mesterséges intelligencia erejét felhasználva kiküszöböli a 3D-s tervezés bonyolult elemeinek nagy részét, és olyan kezelőfelülettel rendelkezik, - melyet a grafikusok már ismerhetnek a Photoshopból és az Illustratorból - melyen "amit látsz, azt kapod".

A Substance 3D Collection a következőket tartalmazza:

 

Substance 3D Stager:

Az Adobe Dimension által létrehozott alapokra épülő Stager segítségével könnyedén összeállíthatunk modelleket, anyagokat és világítást egy 3D jelenetben, és lenyűgöző virtuális fényképeket és rendereket készíthetünk.

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/dr-HTl4woas.jpg?itok=X_fWzrIL","video_url":"https://youtu.be/dr-HTl4woas","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

Substance 3D Painter:

A gyakran a 3D Photoshopjának nevezett Painter lehetővé teszi, hogy textúrákat alkalmazzunk egy 3D-s objektumra. Ezek a részletes és végtelenül testreszabható textúrák kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a 3D-s objektumok olyan valósághűnek tűnjenek, hogy szinte az az ember érzése, hogy megérinthetné őket.

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/D_zEDvmlcsw.jpg?itok=Dw5yvqYx","video_url":"https://youtu.be/D_zEDvmlcsw","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

Substance 3D Sampler:

A Sampler (a Substance Alchemist alapjaira épül) egyszerűvé teszi az anyagok létrehozását. Behozhatunk egy fényképet, és gyorsan alkalmazhatunk rá szűrőket, vagy más elemekkel keverhetjük, így percek alatt létrehozható egy másik anyag, vagy textúra.

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/jUz65QLXEdI.jpg?itok=cqv9Co8V","video_url":"https://youtu.be/jUz65QLXEdI","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

Substance 3D Designer:

 

A Designer segítségével saját, testreszabható textúrákat, anyagokat és akár 3D modelleket is készíthetünk a nulláról. 

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/1Zw0IC7CcXg.jpg?itok=VAi_56Cr","video_url":"https://youtu.be/1Zw0IC7CcXg","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

Az Adobe tartalomgyártó csapata több ezer testreszabható 3D-s eszközt hozott létre, köztük modelleket, fényeket és anyagokat. A modellek között a rozsdás csavarhúzótól kezdve a repülőgép kabinjának faláig mindenféle felhasználási területet lefednek, a divat- és autótervezéstől kezdve az építészetig és a játékokig - minden, ami egy projekthez szükséges. A művészek azt is láthatják, hogyan készültek az eszközök, így ugyanezeket a technikákat saját alkotásaik esetében is felhasználhatják.

A vállalat megnyitotta a Substance 3D Modeler privát bétaverzióját is, mely egy olyan modellező eszköz, amellyel a művészek saját 3D-s objektumokat hozhatnak létre. A Modeler egy VR-felületet használ, hogy újrateremtse az agyag kézzel történő formálásának természetes, organikus érzését, kihasználva az egér- és táblagépvezérlés pontosságát. Vagyis a cél a digitális szobrászat megvalósítása a VR lehetőségeit kihasználva.

Az Adobe Substance 3D-vel kapcsolatos további információkért kattintson ide!

 

(AWN)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram