A Borászat tavaly újította meg teljes brandjét, most pedig a bag-in-boxok piacán is megjelentek. Nem is akárhogyan! A csomagolásokon a Mátra legendás alakjai elevenednek meg!
Tavaly novembertől Sol Montis néven folytatja tovább a mátrai borvidéken található, 110 hektáron gazdálkodó Kovács és Lánya Borászat. A vállalkozás eddig is több európai országba szállította legjobb borait, és a tervek szerint egész Európában kaphatóak lesznek a mátrai borok.
Az új név a lokációra utal: a Sol Montis jelentése ugyanis Naphegy, azaz ahol a nap és a hegy összeér. Ezt a képet örökíti meg a Mátra stilizált sziluettje felett lebegő, a hegy vonalait követő vonalvezetésű modern logotípia.
A minimalista és hagyományosan elegáns stílust vegyítő címkék formája pedig a végtelen hosszan elnyúló termőföldet hivatott szimbolizálni. Mindez azért fontos a borászatnak, mert nemzetközi szintű technológiájuk mellett nagy hangsúlyt fektetnek a helyi értékek védelmére.
A borászat új arculatát a Progressive-re bízták, most pedig ismét közös munkába fogtak! Ahogy beköszöntött a nyár, a Sol Montis piacra dobta legújabb bag-in-box kiszereléseit, melyet szintén az említett ügynökség tervezett meg.
A Sol Montis Absurd dobozain igazi mátrai legendák kelnek életre, akiknek történetei akár évtizedekkel is visszanyúlhatnak a helyi közbeszédben. A Progressive igyekezett ezeket az ikonikus személyeket kortalan karakterek formájában újra álmodni.
„Végre itt a nyár, amire régóta vártunk, itt a kerti partik, a kiülések időszaka, amihez a Sol Montis Absurd tökéletes választás. Egyfelől legnépszerűbb borainkat csomagoljuk, elsősorban a fiataloknak, másrészt a dobozok is olyanok, mint egy-egy alak a társaságból: izgalmas karakter, akire érdemes figyelni!” - nyilatkozta Kovács Zita, a Sol Montis kommunikációs vezetője.
Ha érdekel a téma, további információkért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.