Megújult a Magyar Államvasutak online jegyértékesítő rendszerének arculata, melynek béta verziója már elérhető. Az új dizájn egy modernebb megjelenést, és könnyebb átláthatóságot ígér!
A MÁV-csoport fejlesztési terveiben hangsúlyos szerepet kap az eddigieknél kényelmesebb, gyorsabb, korszerűbb jegyvásárlás feltételeinek biztosítása. A fejlesztés létjogosultságát a pandémia által kialakult helyzet persze talán még inkább indokolttá teszi.
A cég tavaly decemberben mutatta be új jegyértékesítési rendszerét, ami az országban egyedülálló, teljes kínálatot biztosító online jegyértékesítő felület. A rendszer informatikai hátterét a MÁV Szolgáltató Központ szakemberei fejlesztették az utasoktól beérkezett javaslatok, igények alapján, a MÁV-START, mint megrendelő együttműködésével.
Most pedig végre az arculat is új ruhába bújt, amire lássuk be, szükség is volt annak érdekében, hogy megkönnyítsék a felület gördülékenyebb felhasználhatóságát.
A vasúttársaság és annak kreatív ügynöksége, a Lounge Design a DOT Creative ügynökséget választotta ki, hogy megalkossák az új online felületek arculatát. A csapat pedig hosszú ideig tartó kutató- és tervezőmunka után, most végre elérhetővé tette a jegyvásárlási felület béta verzióját, amiben már megjelenik az új kinézet.
Feladatuk volt többek között a digitális brand irányelveinek megfogalmazása, és a felületek tervezése is. A folyamat során az Atomic Design módszertant használták, melynek lényege, hogy a felhasználói felület elemeit a legkisebb részekből kiindulva fejlesztik komplexebb rendszerekké, azaz atomokból molekulákat, majd organizmusokat hoznak létre.
A most nyilvánossá tett béta verzióban pedig már jól látható, hogy a dizájn egy szépen átgondolt, jól ikonizált, könnyen érthető struktúrát mutat, ami egyértelműen pozitív változást hozhat majd az applikációt használók körében.
Nektek hogy tetszik az új design?
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.