MAXON Redshift 3.5

A világ első, teljesen GPU gyorsított renderelője

ÁTTEKINTÉS

A Redshift egy nagy teljesítmény GPU gyorsított renderelő, kifejezetten a high-end felhasználói igények kielégítése céljából készült alkalmazás. Kreatív felhasználók és stúdiók igényeire szabott funkciókkal áll a renderelési feladatok végrehajtására. A Redshift nem csupán nagy teljesítményű eszközkészlet, de gond nélkül képes együttműködni a legnépszerűbb CG alkalmazásokkal.

Több más szoftver mellett az alábbi CG alkalmazásokban használhatjuk ki a Redshift tudását: Maya, 3ds Max, Cinema 4D, Houdini és Katana.


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Apple:

RendszermacOS 11.5 vagy újabb
ProcesszorIntel
Memória8 GB
Tárhely100 GB
Képernyő1024x768
Egyéb
  • CUDA kompatibilis VGA legalább 8 GB VRAM-mal

Windows:

RendszerWindows 11, Windows 10 (64 bit)
ProcesszorPentium 4 vagy jobb SSE2 támogatással
Memória8 GB
Tárhely100 GB
Képernyő1024x768
Egyéb
  • CUDA 5.0 kompatibilis VGA legalább 8 GB VRAM-mal

Egyéb:

RendszerLinux (64 bit), glibc 2.12 vagy újabb
ProcesszorPentium 4 vagy jobb
Memória8 GB
Tárhely100 GB
Képernyő1024x768

FUNKCIÓK

Elképesztő méretek A Redshift hatékony memóriakezelésének köszönhetően egyszerre akár több millió poligonból álló jeleneteket is képes lerenderelni, akár több terabájtnyi textúrával.

Standard Surface A Redshift Standard Surface hihetetlen realizmust kínál intuitív vezérléssel. Hozzunk létre felületeket egyszerű, iparági szabványos paraméterekkel, és fordítsuk le könnyedén az anyagokat más renderelő rendszerekből.

Globális megvilágítás A pont alapú globális megvilágítási technikával élethű fényviszonyokat hozhatunk létre egy adott jelenethez. A brutális teljesítményű engine-nek köszönhetően villámgyorsan elvégezhetjük a bevilágítással járó feladatokat.

Hatalmas teljesítmény A GPU nyers erejének a kihasználásának és intelligens mintavételi technikáknak köszönhetően lett a Redshift a világ leggyorsabb renderelője.

redshift_prod_01.jpg

Proxy fájlok A már létrehozott objektumokat és bevilágításokat Redshift Proxy fájlokba menthetjük, így könnyedén felhasználhatjuk őket egy másik jelenetben. 

Redshift CPU A Redshift CPU használatával a Cinema 4D felhasználók megtekinthetik, módosíthatják és hozhatják létre a projektjeiket a Redshift segítségével speciális grafikus hardver vagy külön előfizetés nélkül. A Redshift CPU interaktív élményt nyújt a projekt kinézetének kialakításakor, és pixelpontos kompatibilitást a nagy teljesítményű Redshift GPU rendereléssel.

Transformation és deformation blur A Redshift támogatja a többlépcsős transformation és a kétlépcsős deformation blurt.

Volumetrikus renderelés A Redshift támogatja az OpenVDB renderelést az összes 3D alkalmazásban és a natív mennyiségi renderelést a Houdiniben. 

redshift_prod_02.jpg

Szőrzet renderelés A legtöbb alkalmazásban gyakran problematikus a vékony szőrszálak renderelése. A Redshift támogatja az úgynevezett minimális pixel szélességű szőrzetek renderelését, így sokkal egyenletesebb megjelenésű képeket kaphatunk, kellemetlen zajosság nélkül.

Baking A Redshift lehetővé teszi bármilyen típusú AOV-adat kiolvasását az egyes objektumokból.

Parancssori renderelés A felhasználók az aktuális 3D alkalmazástól függetlenül is lerenderelhetik jeleneteiket a redshiftCmdLine segítségével.

SDK Speciális munkafolyamatokhoz egy C++ SDK áll a felhasználók rendelkezésére. 

Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram