3D modellező-, animációs és renderelő szoftver
A 3ds Max® 3D modellező- és renderelőszoftver segítségével hatalmas világok alkothatók a játékokhoz, lélegzetelállító jelenetek a látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóságbeli élmények hozhatók létre.
Különböző környezetek és részletes karakterek változatos választékát tervezheti, formálhatja meg és hozhatja létre.
A 3ds Max a legtöbb nagyobb renderelővel működik – köztük a Arnold, V-Ray, Iray és a mental ray programokkal –, és segítségével megkapó jelenetek és ábrázolások alkothatók.
Ötletes karaktereket és realisztikus jeleneteket készíthet játékokhoz és az építőipari alkalmazásokhoz.
Hatalmas világokat alkothat játékokhoz, lélegzetelállító jeleneteket látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóságbeli élményeket hozhat létre. A 3ds Max® eszközkészletek segítségével részletgazdag környezeteket, objektumokat és karaktereket formázhat meg és hozhat létre. Személyeket, helyeket és tárgyakat is modellezhet.
A 3ds Max a legtöbb nagyobb renderelővel működik, segítségével magas színvonalú jelenetek és bámulatos ábrázolások alkothatók látványtervezési és egyéb céllal. Próbálja ki a kezelőfelületről az interaktív renderelést, amely pontos és részletes előnézetet biztosít munka közben.
A 3ds Max támogatja a szoros határidőket – így több ideje marad a kreatív munkára.
Rendszer | Windows 8.x, Windows 10 Professional (64 bit) |
Processzor | 64 bit Intel vagy AMD SSE 4.2 támogatással |
Memória | 4 GB |
Tárhely | 9 GB |
Képernyő | 1024x768 |
Egyéb |
|
Spline-munkafolyamatok Az új és továbbfejlesztett spline-eszközök használatával számos intuitív módszerrel hozhatja létre és animálhatja a geometriát.
Open Shading Language támogatás OSL-leképezéseket hozhat létre az anyagszerkesztőben egyszerű matematikai csomópontokból vagy procedurális mintázatokból.
Elmosott anyagok A származtatott felületi mintázat elmosási folyamatának egyszerűsítésével alakíthatja a látható illesztéseket.
Letörés-módosító A kategóriájában legjobb, a legnehezebb feladatokat is könnyedén kezelő procedurális modellezési részleteket hozhatja létre.
Haj- és szőrzetmódosító Közvetlenül a nézetablak hajkiválasztó és -stilizáló eszközei segítségével, a vágás és fésülés eszközökkel is befolyásolhatja a haj és szőr kialakítását.
Adatcsatorna-módosító A töréspont-, él- és lapadatok kihasználásával procedurálisan módosíthatja a modelljeit.
Alakok Boole-műveletei Parametrikus Boole-műveleteket hozhat létre két vagy több spline-hoz az ismert 3D Boole-kezelőfelületen.
Háló- és felületmodellezés Hatékonyan hozhat létre parametrikus és organikus objektumokat a poligon-, felosztott felületpoligon és spline-alapú modellezési szolgáltatásokkal.
3ds Max Fluids Valósághűen viselkedő folyadékokat hozhat létre közvetlenül a 3ds Maxban. (videó: 12 másodperc)
Mozgási útvonalak Szerkessze az animációkat közvetlenül a nézetablakban – közvetlen visszajelzést kaphat a jelenetek módosítása közben.
Karakteranimációs és -összeállítási eszközök A CAT, a biped és a tömeganimációs eszközök segítségével procedurális animációkat és karakter-összeállításokat hozhat létre.
Általános animációs eszközök Használhat kulcsképkockás és procedurális animációs eszközöket. A nézetablakban közvetlenül megtekintheti és szerkesztheti az animációs pályagörbéket.
Max Creation Graph vezérlők Az animációs eszközök új generációjával animációvezérlőket készíthet, amelyeket létrehozhat, módosíthat, csomagokba rendezhet és megoszthat.
Részecskeáramlási effektusok Kidolgozott részecskeeffektusokat – például vizet, tüzet, permetet vagy havat – hozhat létre.
Szimulációs adatok egyszerű importálása A szimulációs adatokat CFD, CSV vagy OpenVDB formátumban is animálhatja.
Geodéziai voxelek és hőtérképek felületképzése Gyorsan és egyszerűen hozhat létre jobb minőségű felületsúlyozást.
Jobb minőségű nézetablak Az OSL-integráció részeként 1:1 minőségben jelenítheti meg az OSL-lel készített procedurális térképeket a Nitrous-nézetablak segítségével.
Arnold a 3ds Max szoftverhez A MAXtoA beépülő modul a 3ds Max integrált része, így biztosítva az Arnold legújabb szolgáltatásaihoz való hozzáférést.
Fizikai kamera Szimulálhatja a valós kamerabeállításokat, például a zársebességet, a rekesznyílást, a mélységélességet és az expozíciót.
Activeshade-nézetablak Közvetlenül módosíthatja a jelenet tartalmát a végső ActiveShade-renderelésében.
Autodesk Raytracer (ART) renderelő Pontos képeket készíthet az építészeti helyszínekről.
Jelenet elrendezése a VR-ben A jeleneteket közvetlenül a 3ds Max Interactive VR-felületén szerkesztheti, a frissítések pedig azonnal megjelennek a 3ds Max szoftverben.
3ds Max Batch Használja a 3ds Maxot valódi parancssori eszközként, és kihasználhatja a 3ds Max automatizálásban rejlő erejét.
Továbbfejlesztett folyamateszköz-integráció A kiterjesztett és továbbfejlesztett Python/.NET eszközkészlet révén számos folyamateszközzel érhet el szorosabb integrációt.
Alembic-támogatás A csomagban megtalálható Alembic importálásvizsgáló lehetővé teszi a fájlok vizsgálatát importálás előtt. Az Alembic 1.7 példányosítás támogatásával.
Modern felhasználói felület és munkaterületek Modernebb, interaktívabb, magas DPI-re képes felhasználói felületekkel hozhat létre egyéni munkaterületeket.
Jelenetkonvertáló Zökkenőmentesen válthat a renderelők között.
A CivilView-munkafolyamat frissítése Mostantól a CivilView eszközzel létrehozott járművek támogatják a 3ds Max fizikai anyagait, csökkentve az átalakítás szükségét, és egyszerűbbé téve a renderelést.
Az Autodesk Viewer munkafolyamata Az Autodesk Viewer segítségével közvetlenül a 3ds Max felületéről oszthat meg modelleket, és tekintheti meg az online visszajelzéseket.
Frissített projekteszközök Új projekteket hozhat létre, amelyek nagyobb rugalmasságot nyújtanak a mappastruktúrákhoz, intelligens váltást biztosítanak a projektek között, és egyéni adatokat tárolnak.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.