Az Unreal Engine natív Cinema 4D támogatást nyújt


Az Epic Games Datasmith plug-inje ingyenesen elérhető az Unreal Studio béta verziójában.


A Maxon bejelentette, hogy az Epic Games bemutatta a Cinema 4D natív támogatását az Unreal Engine 4.23 legújabb kiadásában. A Cinema 4D integrációja a Datasmith bővítményen keresztül engedélyezett, jelenleg az ingyenes Unreal Studio Beta-ban használható.

Az Unreal Engine egy iparágvezető és produkcióképes fejlesztőeszköz, amivel például a világ egyik legkedveltebb játékát, a Fortnite-t is fejlesztették, de a Cinema 4D közösségben is nagyon népszerű. A képesség hogy közvetlenül a Cinema 4D-ből áthozzuk a tartalmat az Unreal Engine-be, és így gyorsan különböző variációkat készíthessünk egy sokkal gördülékenyebb tartalomkészítési élményt biztosít a csúcsminőségű valósidejű animáció és motion graphics workflow-k számára, legyen szó akár játék trailerről, broadcast célú pre-renderelt grafikáról egészen az immerzív AR és VR vizualizációig.

 

 

Az integrációnak ezen az új szintjén lehetséges a .c4d fájl importálása közvetlenül az Unreal Engine-be, a jelenet hierarchiák, geometria, anyagok, fények, kamerák és bake-elt animációk támogatásával. A Cinema 4D „Save for Cineware” parancs lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az Unreal Engine Sequencer filmszerkesztőn keresztül könnyedén mentsék a komplex bake-elt procedurális motion graphics-ot közvetlenül az Unreal Engine Sequencer cinematic szerkesztőjébe, valósidejű jelenetekként.

További részletek az Unreal Engine Cinema 4D támogatásáról az Unreal Engine blogon és az Unreal Studio 4.23 fórum thread-en érhetőek el.

 

(Maxon)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram