Üzleti megoldások a Wacomtól - Vendéglátás és turizmus

business_2.jpg

 

Üdvözlöm az Üzleti megoldások a Wacomtól oldalon!

Ha most találkozik először a vezető digitális toll és tinta technológiával, akkor ajánlom figyelmébe a tudásanyagunk első részét, ahol pontosabban megismerheti a Wacom üzleti megoldásait

 

Melyek azok az iparágak, ahol a Wacom toll technológiája életeket változtat meg?

Legyen szó az elektronikus aláírás rögzítésétől kezdve a papírra rajzolt adatok digitális megjelenítésén keresztül egészen a közvetlenül képernyőre rajzolásig, a Wacomnak van megoldása az Ön számára.

Ha az időmegtakarítás, a költségek csökkentése és az ügyfélszolgálat fejlesztése fontos Önnek, akkor érdekelt lehet annak a megismerésében, hogy a Wacom hogyan segít a cégeknek és a közintézményeknek elérni mindezeket az eredményeket.

wbs_iparagak_magyar_0.png

Vendéglátás és turizmus

Elektronikus aláírás foglalásokhoz és vendégek regisztrációjához

A turisták, az ügyfelek és a vendégek értékelik a gyors és egyszerű módszereket a bejelentkezés, a foglalások megkötése és a bérleti szerződések aláírása során, míg a szervezet a papírmentességből eredő költségmegtakarítást élvezi.

A papírmentesítés megerősíti a márkát

Ön tisztában van azzal, hogy hogyan tükrözi a szolgáltatás minősége a márka imidzsét? Ez túlmutat a vendégek és az ügyfelek elvárásainak teljesítésén. Hiszünk abban, hogy ugyanez igaz, amikor a digitális világot ugyanolyannak érezzük, mint a valós világot. A Wacom nagy figyelmet fordít arra, hogy a készülékek mennyire könnyen használhatóak, hogyan érzi magát a toll, hogyan áramlik a digitális tinta, mennyire világos a szöveg és a tinta a képernyőn, milyen szépek az eszközök a számlálókon vagy kioszkokon, és mennyi ideig teljesít és néz ki újnak a rendszer. Mindezek a tényezők túlmutatnak az időt és pénzt megtakarító egyszerű előnyökkel, ha a papírmentes utat választjuk. Ezek a márka, mint minőségi szolgáltató megerősítéséről szólnak. A Wacom aláíró pad-ok és toll kijelzők választása azt jelenti, hogy a vállalat környezetvédelmi szempontból tudatos, értékeli az esztétikus design-t és elkötelezett a kiváló minőségű ügyfélszolgálat mellett.

A Wacom számos szállodának, autókölcsönző ügynökségnek, utazási irodának, egészségklubnak és gyógyfürdőknek segített folyamatai egyszerűsítésében, a várakozási idő csökkentésében, a költségmegtakarításban és az ügyfelek elégedettségének növelésében is.

Hotelek

Ha a vendégregisztrációs rendszerébe beépíti a Wacom aláíró padot vagy tollat, könnyedén egyszerűsítheti a check-in és a check-out folyamatot, ami időt takarít meg vendégeinek, és pénzt takarít meg a vállalkozása számára. Amikor a vendég megérkezik, a recepciós közvetlenül a Wacom toll vagy Wacom aláírópad képernyőjén jeleníti meg a foglalási információkat. A vendég megtekintheti ezeket, megerősítheti a tartózkodás időtartamát és a szoba árát, majd az elektronikus tollal közvetlenül a képernyőn jelentkezhet be, ugyanúgy, ahogy az papíron, tollal írva szokás. Az elektronikus kézírásos aláírás a szerverre menthető és később felhasználható a kijelentkezési folyamat egyszerűsítésére, aláírás-ellenőrzést használva. A vendégek megtekinthetik a végső számlát, és választhatnak, hogy a számlát a nyomtatás helyett e-mailben elküldik nekik. Az egész folyamat modern és papírmentes, de mindenki számára ismerős és kényelmes, függetlenül a műszaki ismeretektől.

Az elektronikus kézírásos aláírások rögzítése egyszerű és könnyű a Wacom aláíró paddal, mivel az kicsi és megbízható. A színes képernyő modellek pedig egyben különleges ajánlatok megjelenítésére is alkalmasak amikor éppen nem aláírásra használják őket.

Az elektronikus aláírás rendszer előnyei a szállodák és üdülőhelyek számára:

  • Az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében felgyorsítja a vendégek regisztrációját és a bejelentkezés folyamatát
  • Könnyűvé teszi a frissítések és a foglalási tevékenységek jóváhagyását
  • A papírfeldolgozással, a szkenneléssel, az archiválással, a tárolással és a szállítással kapcsolatos költségeket a papírmentes dokumentumfeldolgozás révén csökkenti
  • Az információk elérhetőségének biztosítása az összes dokumentum elektronikus tárolásával
  • Növeli a hűségprogramokban való részvételt a digitális vendégkönyv segítségével
  • Kiiktatja az esetlegesen előforduló dokumentumvesztést
  • Megerősíti a márka hírnevét, környezettudatos újítóként pozícionálva azt

 

STU-530+STU-430_877.jpg

 

Autókölcsönzés

Digitalizálja a szerződési folyamatot az eSignatúrákkal rendelkező foglalási pontoknál

Segítse ügyfeleit, hogy minél gyorsabban útra kelhessenek, miközben a kölcsönző vállalkozása költségeket és garázshelyeket takarít meg, egyben azonnali hozzáférést kap az elektronikus szerződésekhez.

Az előzetesen három példányban kinyomtatott szerződési formák, amelyek nagy, hangos hatású nyomtatókat igényelnek immáron a múlté. Mennyi időt vesztegetett az ügynöksége a papírszerződések keresésére, lekérésére és szállítására, ha a vállalatának vagy más fióktelepének szüksége volt a dokumentációra? Ez az idő jobban kihasználható lenne az ügyfelek kiszolgálására és még több bevétel teremtésére. Az elektronikus, kézzel írt aláíráson alapuló digitális szerződéses rendszer a digitális információkezelés minden előnyét biztosítja, de egy már ismerős íróeszközzel, a természetesen használható Wacom tollal.

Az elektronikus kézírásos aláírások rögzítése egyszerű és könnyű a Wacom aláíró paddal, mivel kicsi és rendkívül megbízható. A színes képernyős modellek egyben nagyszerűek a különleges ajánlatok promótálására amikor éppen nincsenek használatban.

A Wacom tollal ellátott kijelzők különösen hasznosak az autókölcsönzők számára, mivel segítségével az ügyfél részletesen megnézheti a szerződést, monogramja beírásával elfogadhatja vagy elutasíthatja a szerződés egyes pontjait, felsorolásait, s végül az elektronikus tollal közvetlenül a képernyőn aláírhatja a nevét.

A teljes folyamat modern és papírmentes, de mindenki számára ismerős és kényelmes, függetlenül a műszaki ismeretektől.

 

Wacom_STU-500_235.jpg

 

Az elektronikus aláírási rendszer előnyei autókölcsönzők számára:

  • Gyorsítja a bérleti szerződés jóváhagyási folyamatát
  • Eltávolítja a nagy és sok mellékanyagot elhasználó nyomtatók és az előre nyomtatott szerződési formák szükségességét
  • Egyszerű módszert biztosít a frissítések jóváhagyásához
  • A papírfeldolgozással, a szkenneléssel, az archiválással, a tárolással és a szállítással kapcsolatos költségek csökkentése és az aláírások kezelése a papírmentes dokumentumfeldolgozás bevezetésével
  • Az információk azonnali elérhetősége az összes dokumentum elektronikus tárolásával
  • A lehetséges dokumentumveszteség veszélyének a kiiktatása
  • Környezetbarát újítóként erősíti a márka hírnevét

 

A kérdéseket és ajánlatkéréseket ezen űrlap kitöltésével küldheti el!

Az "Érdeklődőm!" gomb megnyomásával elfogadja az adatkezelési tájékoztatónkat.

Köszönjük szépen!

 

Wacom_business_Rajztábla-1_2.jpg

 

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram