A két cég között létrejött kooperáció, fantasztikus lehetőségeket jelenthet a jövőben azon cégek számára, akik fejleszteni szeretnék ügyfélkapcsolati rendszereiket.
Egy vállalkozás egyik fő célja, hogy a legmagasabb szintű ügyfélélményt teremtse meg. Azonban rengetegen ott hibáznak, hogy bár a szolgáltatás akár tökéletes is lehetne, nem fordítanak energiát a dizájnra és a kapcsolattartó felületek megjelenítésére. Pedig ez is ugyanolyan fontos része egy cégnek, akár a név, vagy a logóválasztás.
Az Adobe XD egy tervezési platform, amit speciálisan cégek számára alakított ki az Adobe.
Az eszközt a vállalat még 2016-ban kezdte tesztelni Adobe Experience Design néven. Az alkalmazás segítségével újra álmodhatja egy cég a szervezetének teljes tervezési folyamatát. Egy olyan felhasználói felület és -élménykészítő mindenes alkalmazás, amin a tervezők a rajztáblától a vázlaton át a prototípusig vihetik terveiket, megjegyzéseket kaphat a készülő anyagra, illetve visszajelzéseket az ügyféltől, az alkalmazáson belül.
„Az Adobe XD CC közel 10-szeres termelékenységnövekedést jelent az általunk összehasonlított egyes gyakori munkafolyamatok esetében.”
(Pfeiffer jelentés)
Az Adobe XD emellett azért is hasznos, mert natívan beépül a macOS és Windows 10. rendszerekbe. Mivel mindkettőn használható, tervezői azonnal munkához láthatnak, anélkül, hogy egy új operációs rendszert meg kellene tanulniuk.
A Capgemini Invent egy olyan tanácsadó vállalat, ami magas szinten foglalkozik a cégek ügyfélkapcsolati lehetőségeivel, fejlesztésével.
„Partnereink célja, hogy kiváló ügyfélélményt nyújtsanak. Az Adobe-val való együttműködésünk lehetővé teszi számunkra, hogy kiterjesszük és bővítsük tanácsadási képességeinket.”
Nyilatkozta Mark Taylor, a Capgemini Invent ügyvezető igazgatója, illetve azt is hozzátette, hogy ez a partnerség azért is fantasztikus lehetőség, mert a jól bevált tanácsok mellett, alapjaiban reformálja meg az ügyfélkapcsolattartási lehetőségeket.
Júniusban az Adobe és az Idean egy e-könyvvel is előrukkol a témával kapcsolatban, és egy olyan webináriummal indítja el a partnerséget, amely a tervezési rendszerekre összpontosít. Betekintést enged azzal a témával kapcsolatban, hogy a vállalatok hogyan tudnak nagyobb hatékonyságot és együttműködést kialakítani a rendszerükön keresztül, a fokozott ügyfélélmény érdekében.
A könyvet ezen a linken lehet lefoglalni!
(Adobe)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.