3D modellező-, animációs és renderelő szoftver
![]() |
A 3ds Max® 3D modellező- és renderelőszoftver segítségével hatalmas világok alkothatók a játékokhoz, lélegzetelállító jelenetek a látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóságbeli élmények hozhatók létre.
Különböző környezetek és részletes karakterek változatos választékát tervezheti, formálhatja meg és hozhatja létre.
A 3ds Max a legtöbb nagyobb renderelővel működik – köztük a Arnold, V-Ray, Iray és a mental ray programokkal –, és segítségével megkapó jelenetek és ábrázolások alkothatók.
Ötletes karaktereket és realisztikus jeleneteket készíthet játékokhoz és az építőipari alkalmazásokhoz.
Rendszer | Windows 7 (SP1), Windows 8.x, Windows 10 Professional (64 bit) |
Processzor | 64 bit Intel vagy AMD |
Memória | 4 GB |
Tárhely | 6 GB |
Képernyő | 1024x768 |
Egyéb |
|
3ds Max Fluids Valósághűen viselkedő folyadékokat hozhat létre közvetlenül a 3ds Maxban.
Mozgási útvonalak Szerkessze az animációkat közvetlenül a nézetablakban – közvetlen visszajelzést kaphat a jelenetek módosítása közben.
Karakteranimációs és -összeállítási eszközök A CAT, a biped és a tömeganimációs eszközök segítségével procedurális animációkat és karakter-összeállításokat hozhat létre.
Általános animációs eszközök Használhat kulcsképkockás és procedurális animációs eszközöket. A nézetablakban közvetlenül megtekintheti és szerkesztheti az animációs pályagörbéket.
Max Creation Graph vezérlők Az animációs eszközök új generációjával animációvezérlőket készíthet, amelyeket létrehozhat, módosíthat, csomagokba rendezhet és megoszthat.
Részecskeáramlási effektusok Kidolgozott részecskeeffektusokat – például vizet, tüzet, permetet vagy havat – hozhat létre.
Szimulációs adatok egyszerű importálása A szimulációs adatokat CFD, CSV vagy OpenVDB formátumban is animálhatja.
Geodéziai voxelek és hőtérképek felületképzése Gyorsan és egyszerűen hozhat létre jobb minőségű felületsúlyozást.
3ds Max Interactive VR-látványterveit integrált eszközökkel hozhatja létre anélkül, hogy el kellene hagynia a 3ds Max munkaterületét.
Arnold a 3ds Max szoftverhez A MAXtoA beépülő modul a 3ds Max integrált része, így biztosítva az Arnold legújabb szolgáltatásaihoz való hozzáférést.
Javított ActiveShade renderelés Az interaktív renderelés révén gyorsan hozhat létre tervváltozatokat. (videó: 56 másodperc)
Autodesk Raytracer Renderer (ART) Pontos képeket készíthet az építészeti helyszínekről.
Jelenet elrendezése a VR-ben A jeleneteket közvetlenül a 3ds Max Interactive VR-felületén szerkesztheti, a frissítések pedig azonnal megjelennek a 3ds Max szoftverben.
Fizikai kamera Szimulálhatja a valós kamerabeállításokat, például a zársebességet, a rekesznyílást, a mélységélességet és az expozíciót.
Eszközkönyvtár Egyetlen nézetben férhet hozzá a helyi számítógépen vagy a hálózaton található 3D tartalmakhoz, amelyek ezután azonnal kereshetővé válnak.
Továbbfejlesztett folyamateszköz-integráció A kiterjesztett és továbbfejlesztett Python/.NET eszközkészlet révén számos folyamateszközzel érhet el szorosabb integrációt.
Intelligens eszközök csomagolása Hozzon létre, osszon meg és frissítsen hordozható eszközöket, amelyek rugalmasak, összekapcsoltak, és reagálnak a tervadatok módosításaira.
Jelenetkonvertáló Zökkenőmentesen válthat a renderelők között.
A CivilView-munkafolyamat frissítése Mostantól a CivilView eszközzel létrehozott járművek támogatják a 3ds Max fizikai anyagait, csökkentve az átalakítás szükségét, és egyszerűbbé téve a renderelést.
Autodesk Viewer-munkafolyamat Az Autodesk Viewer segítségével közvetlenül a 3ds Max felületéről oszthat meg modelleket, és tekintheti meg az online visszajelzéseket.
Frissített projekteszközök Új projekteket hozhat létre, amelyek nagyobb rugalmasságot nyújtanak a mappastruktúrákhoz, intelligens váltást biztosítanak a projektek között, és egyéni adatokat tárolnak.
Modern felhasználói felület és munkaterületek Modernebb, interaktívabb, magas DPI-re képes felhasználói felületekkel hozhat létre egyéni munkaterületeket.
Spline-munkafolyamatok Az új és továbbfejlesztett spline-eszközök használatával számos intuitív módszerrel hozhatja létre és animálhatja a geometriát.
Adatcsatorna-módosító Az információkat kinyerheti közvetlenül a modellekből, hogy egyéb típusú módosításokhoz használja azokat.
Elmosott anyagok A látható illesztéseket akár hat anyag elmosásával alakíthatja át egy adott objektumon.
Háló- és felületmodellezés Hatékonyan hozhat létre parametrikus és organikus objektumokat a poligon-, felosztott felületpoligon és spline-alapú modellezési szolgáltatásokkal.
Haj- és szőrzetmódosító Közvetlenül a nézetablak hajkiválasztó és -stilizáló eszközei segítségével, a vágás és fésülés eszközökkel is befolyásolhatja a haj és szőr kialakítását.
Open Shading Language-támogatás OSL-leképezéseket hozhat létre az anyagszerkesztőben egyszerű matematikai csomópontokból vagy procedurális mintázatokból.
Alakok Boole-műveletei Parametrikus Boole-műveleteket hozhat létre két vagy több spline-hoz az ismert 3D Boole-kezelőfelületen.
Procedurális famintázatok Famintázatokat hozhat létre többféle fatípus, növekedési mérték és felület szerint a Fusion 360 famintázata alapján.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.