Hogy az ötletekre figyelhessünk, ne a technikai lépésekre!
![]() |
A Maya egy akadémiai díjnyertes, 3D modellező, animációs és renderelő megoldás. A Maya alkalmazást a felhasználók széles skálája használja, lélegzetelállító térbeli ábrázolásra egész estés mozifilmekben, interaktív játékokban, műsorokban és reklámokban (többek között a BMW, a CNN, a Disney, az Epic Games, az Industrial Light & Magic, a Midway Games és a Weta Digital). Az Autodesk Maya 2012 kifejezetten az újgenerációs termelési igényekre lett kialakítva.
A Maya® 3D animációs, modellezési, szimulációs és renderelési szoftver integrált, hatékony eszközkészletet kínál. Használható animációkhoz, környezetekhez, mozgóképekhez, virtuális valóságtervezéshez és karakteralkotáshoz.
A Mayába integrált Arnold Az Arnold RenderView segítségével valós időben tekintheti meg a jelenet változásait, a fénybeállításokat, az anyagokat és a kamerát is beleértve.
Mozgókép eszközkészlet A példányosított objektumokkal gyorsan hozhat létre összetett procedurális effektusokat és animációkat.
Időszerkesztő Magas szintű animációszerkesztéseket végezhet a nem destruktív, vágásalapú, nem lineáris szerkesztővel.
Interaktív hajformázás (XGen) Az intuitív ecsetalapú eszközök jobb vezérlést és nagyobb pontosságot tesznek lehetővé a haj és szőr formára alakításában.
Bifrost Ocean Simulation System Valósághű óceánfelszínt hozhat létre hullámokkal, fodrokkal és nyomdokvízzel.
Alakkészítési munkafolyamat Gyorsan és könnyen végezhet karakterein és animációin finomhangolást.
Renderelési környezet Gyorsan renderelhet és kezelhet összetett jeleneteket. Könnyedén hozhat létre újrahasznosítható sablonokat egy felvételi beállításhoz.
Animálási teljesítmény A sebesség terén végzett fejlesztések révén még gyorsabban készítheti el jeleneteit.
Rendszer | Apple Mac OS X 10.10.5 vagy újabb |
Processzor | Intel alapú 64 bites processzor |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 4 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
Windows:
Rendszer | Windows 7 (SP1) vagy Windows 10 |
Processzor | 64 bites Intel vagy AMD SSE4.2 támogatással |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 4 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
Egyéb:
Rendszer | Red Hat Enterprise Linux 6.5; CentOS 6.5 & 7.2 |
Processzor | Intel alapú 64 bites processzor |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 4 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
3D típus Márkajelzéseket, úszó emblémákat, címszakaszokat és egyéb olyan projekteket hozhat létre, amelyekhez szövegre van szükség.
Továbbfejlesztett vektorgrafikai munkafolyamat SVG-fájlokat importálhat, másolhat és illeszthet be a Maya szoftverbe.
Váz párhuzamos kiértékelése Új rendszer gyorsítja fel a váz lejátszását és módosítását.
Geodéziai voxelek csatolása Gyorsabban hozhat létre kiváló minőségű, azonnal használható karaktereket.
Általános animációs eszközök Eszközkészlet procedurális, kulcsképkocka- és parancsfájlalapú animációhoz.
Szimmetria-modellezés A tükrözési és a szimmetriamodellezési eszköz továbbfejlesztéseivel egyszerűbben hozhat létre szimmetrikus modelleket.
Áttervezett alakadási eszközkészlet Intuitívabb és művészibb módon adhat alakot a modelleknek és formálhatja azokat.
Poligonmodellezés A hatékony tár gyorsabb és egységesebb Boole-műveleteket tesz lehetővé a poligongeometriákon.
OpenSubdiv támogatás Interaktív munkafolyamatokkal növelheti a teljesítményt.
Átfogó és adaptív folyadékszimulálás A Bifrost folyadékok új, adaptív megoldójával magas szintű részletgazdagságot érhet el a szükséges helyeken.
Gyorsabb, egyszerűbben használható XGen Frissített munkafolyamat, alapbeállítások, alakformálás és előnézet.
Adaptív Aero megoldó a Bifrost-renderelésekben Légköri effektusokat, például füstöt vagy ködöt hozhat létre.
Bifrost procedurális effektusok platform Valósághű folyadékokat szimulálhat és renderelhet.
Bullet Physics Valósághűen szimulálhat merev és lágy testeket.
Maya nCloth Valósághű, deformálható anyagokat hozhat létre.
A megjelenést javító további árnyalási csomópontok Az összetett jeleneteket egyszerűbben árnyalhatja.
A megjelenést javító, továbbfejlesztett munkafolyamat Intuitívabb és művészibb módon adhat alakot a modelleknek és formálhatja azokat.
Színkezelés A hatékony tár gyorsabb és egységesebb Boole-műveleteket tesz lehetővé a poligongeometriákon.
Következő generációs nézetablak-megjelenítés és árnyalás Valósághűbb megjelenítést biztosító, interaktív környezetben dolgozhat, amelyben gyorsabban szerkesztheti az eszközöket és képeket.
Parancsfájlok és API A Maya Embedded Language (MEL) vagy a Python programozási nyelv segítségével Maya-parancsfájlokat hozhat létre, és beépülő modulokat írhat.
Adat- és jelenetkezelési eszközök A nagy adatkészleteket és bonyolult jeleneteket az erre szolgáló eszközökkel és munkafolyamatokkal kezelheti.
Jelenet-összeállítási eszközök az intelligensebb adatok érdekében Egyszerűen hozhat létre nagy és összetett világokat, és a létrehozási eszközöket külön elemként kezelheti.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.