A digitális reklám, innovatív világvezetője, a Magento bejelentette együttműködését az Adobe-val, hogy mostantól közösen tegyék lehetővé a kereskedők számára a következetes felhasználói élmény tervezését és kivitelezését az összes csatornán keresztül.
Ez az új együttműködés a kereskedőknek egy zökkenőmentes, személyre szabott élmény közvetítés kapuját nyitja meg a fogyasztói elvárásoknak megfelelően.
Az által, hogy összefonódik az Adobe Experience Manager nagy erővel bíró tartalma és személyre szabott lehetőségei a Magento rugalmasságával, a kereskedők minden digitális csatornán és az üzleteken belül képesek elérni fogyasztóikat egy személyes üzenettel, promóciókkal.
"A mai fogyasztók igényesebbek a márkákkal kapcsolatban, tehát a kereskedők számára szükségszerűvé vált, hogy a vásárlói élményt szem előtt tartva támpontot adjanak, vezessék fogyasztóikat." - nyilatkozott Mark Lavelle, a Magento vezérigazgatója.
Ezzel az összefogással a kereskedők határtalan rugalmasságot és egy személyesebb üzenet közvetítésére kapnak lehetőséget, hogy ezáltal jobban megkülönböztessék magukat versenytársaiktól. Annak érdekében, hogy ez a közös cél létrejöjjön, az Adobe és a Magento kifejlesztett egy előre beépített integrációs keretet, ezzel lehetővé téve, hogy az Adobe Experience Manager, az Adobe Analytics és az Adobe Target, oda-vissza továbbítsa az adatokat a Magento Digital Commerce és a Commerce Order Management között.
A partnerség fő előnyei:
Egységes vásárlási élmény: - Tranzakciók elvégzése bárhonnan, bármikor
- Fogyasztói elkötelezettség kialakítása
Nagyobb testreszabási lehetőség: - Az ügyfél elégedettségének javítása
- Gazdag, személyre szabott vásárlói élmény megteremtése a csatornák között (web, mobil, üzlet)
Páratlan innováció és üzleti agilitás: - Az értékesítési és marketing csapatok számára egy valós-idejű megszemélyesítés (közösségi média, vásárlói reakció követése, személyes e-mail/hívás)
Az Adobe és a Magento együttműködése egy olyan új és erőteljes platform létrehozásán dolgozik, amely ösztönzi a vásárlókat a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítva.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.