Így újul meg teljesen egy sörmárka egy logóváltással


Teljesen új dizájnt kapott a legismertebb mexikói sörmárka


kep 01 nyito_8.png

A nagyobb cégek időről időre úgy döntenek, hogy ideje lecserélni a logójukat, még akkor is, ha az előtte jól működött. A váltás lehet akár teljes is, de a legtöbb esetben csak apró, szinte észrevehetetlen ráncfelvarrásról beszélhetünk. Mexikó legnépszerűbb söre, a Heineken csoporthoz tartozó Bohemia esetében ez a megújulás valahol a kettő közé tehető, hiszen amellett, hogy megmaradtak a régi logó sajátosságai, az új dizájn jelentősen elüt a korábbitól.

A logóváltáshoz természetesen új dizájn is illik, és szerencsés esetben ez a kettő összeillik. A Bohemia esetében sikerült az új csomagolást is nagyszerűen igazítani a megújuló logóhoz, így kiváló mintapéldája annak, hogyan is érdemes neki látni egy márka vizuális megújításához.

kep 02_13.jpgkep 03_12.jpg

kep 04_10.jpg

kep 05_10.jpg

kep 06_25.jpg

kep 07_20.jpg

kep 08_17.jpg

(underconsideration.com)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram