Az AT&T új logója elsőre nem sokban különbözik a régitől, azonban mégis komoly filozófiai változás van a megújulás mögött.
Az AT&T a világ egyik legnagyobb telekommunikációs cége, melynek alapjait még 1885-ben rakták le. Az utolsó komolyabb változás a cégben, illetve a logóban 2005-ben történt, idén azonban úgy érezték a vállalat vezetői, hogy ismét itt a változtatás ideje. A telekommunikációs iparág, illetve ennek megfelelően a cég is folyamatosan változik, fejlődik, és az új arculat, amely a színpalettán való váltást is jelent, szintén ennek a modern és folyamatosan változó világnak kíván megfelelni.
Az új arculatot az AT&T Brand Identity and Design csapata illetve a New York-i Interbrand cég közösen készítették, fő szempontként figyelembe véve, hogy a logó felhasználási lehetőségei jóval többrétűek legyenek.
A logó ennek eredményeként leegyszerűsödött, eltűnt a 3D effektus, valamint a kötelező jelleggel használt felirat is, a megjelenési lehetőségek pedig teljes mértékben kiszolgálják a 21. század igényeit.
Csatlakozzon Ön is Facebook oldalunkhoz!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.