Frissítéssel és marketing kampánnyal támad a Final Cut Pro X


Az Apple 2011 júniusában mutatta be a Final Cut Pro X-et, és ebben az akkori új verzióban teljesen átdolgozta a profiknak készülő videószerkesztő programcsomagját.


Az új szoftvert eleinte rengeteg kritika érte elsősorban azért, mert a profi felhasználók szerint a Final Cut Pro X-et lebutították, hogy az Apple szélesebb rétegeket érjen el:

 

 

Az Apple a kritikákra válaszolva pénzvisszatérítést adott az elégedetlen vevőknek, és a programcsomag folyamatos fejlesztését ígérte. Az elmúlt 21 hónapban pedig több frissítés is érkezett.

A Los Angeles Times jelentése szerint a legújabb, tegnap megjelent hetedik frissítéssel tervezi visszanyerni a profi felhasználókat az Apple, ezért külön marketingkampányt is indítanak.

Az új kampányban állítólag többek között megjelenik majd Julian Liurette, a Globe and Mail újság szerkesztője. Liurette tetszését elnyerte a frissítés, így a lap videószerkesztéssel kapcsolatos feladatait mostantól a Final Cut Pro régebbi verziói helyett a frissült Final Cut Pro X-en végzik.

 

Bár a hírek szerint a profi felhasználók még továbbra is bizalmatlanok a programmal szemben, a versenytársnak számító Avid jövőképével is elégedetlenek, ráadásul azt sem lehet tudni, hogy a Final Cut Pro 7-et meddig támogatja még az Apple.

Szóval előbb-utóbb döntést kell hozni, és amikor a döntés megszületik, az Apple ott akar lenni egy jó termékkel.

Kérdés, hogy azokat, akik az Adobe Premierre váltottak, vissza lehet csábítani még?

(beszeljukmac.com)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram