Google: a teljes USA írott sajtónál is nagyobb reklámbevétel


2011-ben még meghaladta az amerikai nyomtatott lapok össz reklámbevétele a Google-ét, a trend 2012 első félévében fordult meg.


Többet kaszált a Google a hirdetésekből 2012 első félévében, mint a teljes amerikai nyomtatott piac - adta hírül a cnet.com.

A keresőóriás teljes hirdetési bevétele az első félévben 10,9 milliárd dollárt tett ki, míg az amerikai újságok és magazinok hirdetési bevétele 10,5 milliárd dollárra rúgott - derült ki a Statista nevű német statisztikai cég tanulmányából.

A Statista ugyanakkor hozzátette, hogy az összevetés igazságtalan és nem szabad tudományos vizsgálódás tárgyává tenni, mert a Google az egész világon tett szert ekkora bevételre, míg a lappiac bevételét csak az Egyesült Államokban mérték.

A Statista ábrája szerint 2011-ben még meghaladta az amerikai nyomtatott lapok össz reklámbevétele a Google-ét, a trend éppen most, 2012 első félévében fordult meg.

(HVG)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram