Az Adobe új, ügyfélélmény-menedzsmentre szolgáló digitális vállalati platformot mutat be


A marketing- és informatikai részlegek új megoldásokkal alakíthatják át a többcsatornás ügyfélélményt


SAN JOSE, Kalifornia — 2011.június 20. Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a mai napon bejelentette az ügyfélélmény menedzsmentre (CEM) szolgáló új Adobe Digital Enterprise Platform terméket. A platform használatával a vállalatok kiterjedt, többcsatornás digitális együttműködést biztosíthatnak napjaink közösségi és mobil ügyfeleivel. A CEM célkitűzések teljesítésének fontos mérföldköve az Adobe új terméke, amellyel a vállalatok marketing- és informatikai szakemberei együttesen biztosíthatnak lebilincselő, hiteles megoldásokat, amelyekkel növelhetik az ügyfelek hűségét a márka iránt, így jobban megkülönböztethetővé válhatnak a versenytársaktól.  

Az Adobe emellett az Adobe Digital Enterprise Platform termékre épülő Ügyfélélmény megoldások új készletét is bemutatja, amelyek segítségével a marketing szakemberek és az üzletági vezetők személyre szabott, célzott online és offline kapcsolatfelvételt, illetve kampányokat szervezhetnek. Az informatikai szervezeteknél a platform az üzleti tevékenység minden területén segítséget nyújt az ügyfél-interakciók optimalizálásában. Ezzel az informatikusoknak és marketingszakembereknek szóló átfogó termékkel a vállalatok irányíthatják az ügyfélélmények átalakítását az új ügyfelek megszerzése, a régiek megtartása és a márka megerősítése terén is.

Az ügyfélélmények támogatása egy egységes platformmal

Az Adobe új ajánlata modulokból álló, nyílt, szabványalapú platform, amellyel lebilincselő digitális megoldások biztosíthatók közösségi, webes, mobil és nyomtatott csatornákon keresztül. Egységes alapot biztosít a vállalkozásoknak a többcsatornás digitális élmények létrehozásához, kezeléséhez és szolgáltatásához a HTML5, az Adobe® AIR®, a Flash® Player és az Adobe Reader® technológiák felhasználásával. Az Adobe Online Marketing Suitetermék integrációjával emellett a digitális marketingkampányok és személyre szabott digitális élmények optimalizálását is biztosítja minden marketing-, értékesítési és szolgáltatási csatornán.

A szintén a mai napon kiadott Adobe Flash Builder® és Flex frissítések révén a mobilalkalmazások fejlesztése is újabb szintre emelkedett. Az Adobe Digital Enterprise Platform termékkel integrált Flash Builder 4.5és Flex 4.5már az Androideszközök, a BlackBerry PlayBook, az iPhoneés az iPad készülékekhez létrehozott mobilalkalmazások készítését is támogatja (további információt a külön sajtóközleményben talál).

Mivel a nagyvállalatoknál egyre szélesebb körben terjed az okostelefonok és táblagépek használata, az informatikai vállalatok új módszereket keresnek az alkalmazások készítésére, biztosítására és támogatására az eszközök és platformok széles skáláján. A Flash Builder és a Flex használatával a nagyvállalatok most már egy eszköz, egy keretrendszer és egy kódbázis használatával készíthetnek nagyteljesítményű alkalmazásokat, amelyek futnak a weben, az asztali számítógépeken és a vezető mobil platformokon is.

Az ügyfelek bevonásának elősegítése az ügyfélkapcsolat teljes életciklusa folyamán

Az Adobe új, az Adobe Digital Enterprise Platform termékre épülő ügyfélélmény megoldásai azonnal új, ügyfélközpontú megoldásokat biztosítanak:

  • Integrált tartalomáttekintés – Felgyorsítja az új marketingkampányok és ügyfélélmények piacra kerülését. Javítja a digitális tartalmak létrehozásához, áttekintéséhez, tárolásához és gyors átalakításához szükséges munkameneteket és folyamatokat különböző célszegmensek számára, mégpedig az ügyfelet érintő minden esemény során.
  • Kiemelkedő webes élmények biztosítása – Gazdag webes, közösségi, mobil és e-mail médiatartalmak létrehozására, kezelésére és közzétételé szolgáló megoldásokat kínál az üzletmenetért, illetve a marketingért felelős szakembereknek, így új ügyfeleket vonz.
  • Ügyfél-kommunikáció – Növeli az ügyfelek hűségét azáltal, hogy központosítja és irányítja a biztonságos, személyre szabott, interaktív kapcsolattartási módszerek létrehozását, összeállítását és több csatornán való megosztását. A megoldás használatával a vállalatok új bevételi forrásokhoz juthatnak, csökkenthetik a költségeket, növelhetik az ügyfelek hűségét, és teljesíthetik a megfelelőségi szabályokat.
  • Közösségi márkakommunikáció – Lehetővé teszi a nagyvállalatok számára a fejlett kommunikációt a meglévő és új ügyfelekkel, így közösségeket létrehozva, növelve a márkahűséget és -elkötelezettséget, és a hatékony megjelenést a nyilvános közösségi oldalak keretein túl is.
  • Kiválasztás és bevezetés – A hatékony termékbevezetési élményeknek köszönhetően csökkenti a piacra kerülési időt, és segít megakadályozni, hogy az online vásárlók elforduljanak a márkától, és lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára az online bevezetési élmények gyors beállítását és elindítását. 
  • Egységes munkaterület – Segítségével az ügyfelekkel dolgozó ügynökök jobb szolgáltatásokat nyújthatnak, mivel gyorsabban elérhetik a kritikus információkat, így pontosan és hatékonyan oldhatják meg az ügyeket és kérdéseket.

A Digital Enterprise Platform csomagot és az ügyfélélmény megoldásokat az első Adobe Digital Enterprise Summit (digitális nagyvállalati csúcstalálkozó) keretében mutatják be, amely október 3–4-én kerül megrendezésre ÉLŐBEN a Los Angeles-i JW Marriott szállodában. A Digital Enterprise Summit résztvevői az ágazat inspiráló gondolkodói, az Adobe szakértői és a megoldásokat biztosító partnerek, akik bemutatják az ügyfélélmények összes digitális csatornán történő optimalizálásának a jövőjét. További információért látogassa meg az Adobe Digital Enterprise Summit webhelyét.

Idézetek

Rob Tarkoff, az Adobe digitális vállalati megoldásokért felelős osztályának alelnöke és vezérigazgatója

„A versenyelőny eléréséhez elengedhetetlenné vált, hogy jobb ügyfélélményt tudjunk biztosítani. Az Adobe Digital Enterprise Platform teljes alapot kínál a vállalatoknak ahhoz, hogy az interakció minden pontján valóban kommunikálhassanak az ügyfelekkel olyan megoldások használatával, amelyek könnyebben használhatók, hatékonyabbak, termelékenyebbek és alkalmasabbak az ügyfelek igényeinek kielégítésére és a márkahűség növelésére.”

Kevin Zollinger, a Nu Skin üzleti integrációért felelős igazgatója

 „Az Adobe webes élménymenedzsment megoldásával a Nu Skin minden csatornán – beleértve a mobileszközöket és a közösségi médiát is – optimalizálhatja az ügyfélélményt. Az üzleti vezetőink relevánsabb online beszélgetéseket folyathatnak az ügyfelekkel, mégpedig a megfelelő időpontban, míg az IT csapatunk a stratégiai tevékenységekre összpontosíthat. Az Adobe Digital Enterprise Platform új funkcióival a miénkhez hasonló vállalatok összegyűjthetik az ügyfelek viselkedésével kapcsolatos véleményeket a webhelyeken, és ezek felhasználásával frissíthetik a tartalmakat. Így az ügyfelek pontosan a kívánt információkat érhetik el, amikor és ahogyan szeretnék.”

Karl J. Uphoff, a Chartis globális fogyasztói csoportokkal foglalkozó részlegének vezető informatikusa

„Amikor a Chartis privát ügyfelekkel foglalkozó részlege új módszereket keresett az ügyfélkapcsolatok bővítésére és fejlesztésére, az Adobe céggel együttműködve intuitív, dokumentum-központú felületet készítettünk, amely kihasználja az Adobe ügyfélélmény-menedzsment megoldásait. Az eredmény egy elektronikus irányelvdokumentum-küldő platform, amely továbbfejleszti a közvetlen marketingtevékenységünket, és lehetővé teszi, hogy az ügyfelek magukat szolgálják ki.”

Melissa Webster, az IDC tartalmi és digitális médiatechnológiákkal foglalkozó programjának alelnöke

„A ma vezető vállalatai tudják: ahhoz, hogy a digitálisan működő vállalattá alakulás élén maradjanak, tartalmas és tartós kapcsolatokat kell kialakítaniuk az ügyfelekkel. Ez azért különösen nagy kihívás, mert az ügyfelek több csatornán keresztül kommunikálnak a vállalatokkal. Egy olyan platformra van szükség, amely megoldásaival a vállalkozások akkor, ott és úgy tudnak kommunikálni az ügyfelekkel, amikor az ügyfelek szeretnék, és olyan élményt tudnak biztosítani, amely hatására az ügyfél visszatér hozzájuk.”

Chris Davey, a SapientNitro ügyfél-kommunikációs platformokkal és információkkal foglalkozó részlegének vezető alelnöke, ügyvezető igazgatója és globális elnöke

„Az ügyfélélmények menedzselésével a marketingigazgatók átalakíthatják a márkák marketingjét, hogy hatékonyabb, tartalmasabb ügyfél-kommunikációt biztosítsanak új, digitális, interaktív csatornákon keresztül. A SapientNitro és az Adobe együtt segít az ügyfeleknek, hogy olyan személyre szabott élményeket kapjanak minden érintkezési ponton, ami vonzó, lebilincselő és meggyőző a célközönség számára. Az Adobe Digital Enterprise Platform használatával a SapientNitro olyan megoldásokat készít, amelyek jelentősen megváltoztatják azt, ahogyan a vállalkozások az ügyfélélményeket kezelik: több platform egy egységes kontextusban, amely kézzelfogható üzleti eredményekhez vezet.”

(Adobe)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram