Flash lejátszással hirdeti előnyét a Samsung


A Samsung egy új reklám kíséretében kezdte el a Galaxy Tab 10.1 árusítását az USA-ban. A 2 perces reklámban az iPad 2-vel is összehasonlítják egy pillanatra a koreai gyártó tabletjét. Természetesen a Samsung azt hangsúlyozza ki, hogy az iPad nem tud Flasht lejátszani.


Az Apple riválisainak már korábban is az egyik fő érvük volt a saját eszközeik mellett a Flash, amivel azonban nem sikerült eddig megingatni az iPad piaci dominanciáját. Az USA-ban vásárolt tabletek 82%-a továbbra is iPad. Tény, hogy talán az új kétmagos processzorokkal már több értelme van a Flashre építeni a stratégiát, ugyanis a régi egymagos Android tabletek sem mindig tudtak megbirkózni a Flash tartalmakkal. 

A Samsung új tabletje június 17-étől érhető el szélesebb körben, de New York-ban a Best Buy üzletekben már kapható, és a cég eddig „robbanásszerű” eredményekről számolt be, állítólag „jóval” az elvárt eladások felett teljesítenek. 

Szüksége is van a koreai cégnek az eladások növelésére, ugyanis az eredeti Galaxy Tab nem ért el túl nagy sikereket. Az új modell vékonyabb, gyorsabb a korábbi verziónál és tabletre optimalizált felületet kapott.

(beszeljukmac)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram