Az Adobe új lendületet ad a többképernyős forradalomnak a 2010-es MAX konferencián


A konferencia a Flash és a HTML fejlődését emeli ki a számítógépeken, intelligens telefonokon, táblaszámítógépeken és tévékészülékeken


LOS ANGELES – 2010. október 25. – Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) az éves MAX konferenciáján a mai napon bemutatja azt a technológiai fejlesztést, amely lehetővé teszi a tervezők, fejlesztők és tartalomtulajdonosok számára, hogy részt vállaljanak a számítógépeken, intelligens telefonokon, táblaszámítógépeken és tévékészülékeken zajló többképernyős forradalomban. Nyitóbeszédében Kevin Lynch, az Adobe technológiai vezetője azokról a piaci erőkről beszél, amelyek a többképernyős tartalomkészítés, -közvetítés és -mérés új korszakához vezettek. Kiemeli, hogy az Adobe Flash és HTML5 megoldásai hogyan segítik a többképernyős élmény biztosítása során tapasztalható kihívások megoldását a tartalomkészítés – a webhelyek, a digitális kiadványok, az online videók, a vállalati alkalmazások és a játékok – területein. A nyitóbeszéd időpontja: 9.30 (Egyesült Államok, nyugati-parti idő szerint). Iratkozzon fel a beszéd internetes élő közvetítésére a MAX 2010 weboldalán: http://www.max.adobe.com/online/.

„A többképernyős forradalom még annál is nagyobb változást hoz az emberek számítógép-használatában, mint amit a személyi számítógépek esetében láttunk” – mondta Lynch. „Az Adobe stratégiája az, hogy segítse a fejlesztők, a kreatív szakemberek és teljes szervezetek önkifejezését az összes olyan eszközön, amelyet a mindennapi életünk során használunk.”

Webes és mobil innováció

Az Adobe gazdag múltra tekint vissza a többplatformos problémák megoldása terén, most pedig segíti az akadályok elhárítását a többképernyős világ felé vezető úton. A digitális innováció motorjaként a hajdani jövőképet váltja valóra. A MAX konferencián az Adobe a Flash Platform és a HTML5-szerkesztés olyan fejlesztéseit mutatja be, amelyek segítik a tervezőket, a fejlesztőket és a tartalomtulajdonosokat abban, hogy a tartózkodási helyüktől függetlenül szoros kapcsolatot alakítsanak ki a vásárlókkal, ötleteiket és márkaarculatukat pedig a formátumtól, a képernyőmérettől és a terjesztési csatornától függetlenül új módon fejezzék ki. A vállalat számos vendég részvételével ismerteti a partnerkezdeményezésekkel kapcsolatos újdonságokat, a nyitóbeszéd során meglepetésekről lebbenti fel a fátylat, és bejelenti az Adobe AIR® 2.5 platform kibővítését a BlackBerry Tablet OS, az Android-alapú, az iOS és az új generációs Samsung SmartTV operációs rendszerű intelligens telefonokra, táblaszámítógépekre és televíziókészülékekre. Az Adobe AIR kínálja a leghatékonyabb módot arra, hogy a több mint hárommillió Flash-fejlesztő elkészítse, közvetítse és értékesítse a gazdag, többplatformos mobil alkalmazásokat.

A digitális kiadványok jövője

Az Adobe a legjelentősebb – többek között a Condé Nast és a Martha Stewart Living Omnimedia – kiadókkal együttműködve helyezi új alapokra a média jellemzőit, hogy a közönséget új, hatékony módon érhessék el. A vállalat új kiadómegoldást mutat be, és a konferencián megvitatják a többképernyős korszak új üzleti modelljeit és a márkareklámozás lendületbe hozásának lehetőségeit. A bemutatók és a vendégek előadásai azt szemléltetik, hogy az élvonalbeli kiadók hogyan emelik új szintre a kifejezőképességet és a tervezés pontosságát a készülékek széles skáláján.

Vállalati megoldások az ügyfélélmény kezelésére

A MAX konferencián az Adobe kiemeli a vállalati alkalmazások tervezésének és fejlesztésének legújabb megoldásait, amelyek az eszközök szélesebb körén biztosítanak jelentőségteljesebb és személyre szabottabb élményt az ügyfeleknek. Sok vállalati rendszert nem arra terveztek, hogy gördülékeny, intuitív online élményt biztosítson, ezért az ügyfelekkel foglalkozó alkalmazottak termelékenysége csökken, miközben maguk az ügyfelek is nehezen férnek hozzá a szolgáltatásokhoz. Az ügyfelek elvárják, hogy ugyanúgy kerüljenek kölcsönhatásba az üzleti alkalmazásokkal vagy szolgáltatásokkal, ahogyan vásárláskor, a kollégáikkal vagy barátaikkal végzett kommunikáció során vagy akár egy nyaralás lefoglalásakor. Az Adobe bemutatja, hogy az előrelátó szervezetek miként kovácsolnak versenyelőnyt a különböző kijelzőkön egységesen megjelenő tartalomból és alkalmazásokból.

Több képernyőn futó játékok

A webes játékok több mint 70 százaléka Flash-technológiára épül. A játékok egyértelműen többképernyős alkalmazásokká válnak, és az Adobe segíti a több képernyőre eljuttatható játékok hatékonyabb fejlesztését, miközben szükségtelenné teszi az egyes operációs rendszerekre írt natív játékverziók összeállítását. A MAX résztvevői betekintést nyerhetnek az Adobe Flash és az AIR által támogatott játéktrendekbe, többek között megtekinthetik a vállalat terveiben szereplő új próbaverziós játékrendszereket, valamint a Flash Player jelenleg fejlesztés alatt álló új képességeit.

(Adobe MAX 2010)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram