A szórakoztatóipar egyik legjelentősebb lapja is beismerte, hogy a nyomtatott sajtó haldoklik.
A Hollywood Reporter új vezetése hetilappá alakítaná az újságot, a napi verzió pdf-ben jelenne meg. Az online verzió viszont köszöni, nagyon jól van, nyáron a Varietyt is megverte.
Novembertől hetilappá alakul át a The Hollywood Reporter nyomtatott változata.
A változást az új tulajdonos, az E5 Global Media LLC jelentette be, amely tavaly decemberben vette meg a lapot a The Nielsen Co.-tól.
A szórakoztatóipar egyik legjelentősebb lapja régóta küzd a visszaeső példányszámmal: a blogok ugyanis szorongató konkurenciát jelentenek a nyomtatott változatban heti ötször megjelenő The Hollywood Reporter számára.
Janice Min, a THR májusban kinevezett új szerkesztő igazgatója, aki a US Weekly főszerkesztői posztját hagyta ott, radikális változtatásokba fogott a lap megmentéséért, ennek egyik állomása a hetilappá alakítás is.
A hétfői The New York Times a reformok sorában megemlítette, hogy változik a THR online kiadásának külseje is, és a napi kiadás csupán online PDF-formátumban lát majd napvilágot.
Közben a lap online változata kedden arról számolt be, hogy egy augusztusi felmérés szerint a THR.com volt a szórakoztató ipar legolvasottabb honlapja. Ezzel július után ismét maga mögé utasította olyan vetélytársait, mint a Vanity Fair.com, a Rolling Stone.com, a Deadline.com, a Variety.com, a The Wrap.com és az LATimes.com.
(Index)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.