A Kreatív Csoport legújabb konferenciája a DBP Tanácsadócsapattal társszervezésben valósul meg, ahol elsőként próbáljuk meg bemutatni, milyen úton halad a könyvmarketing hazánkban és külföldön.
A szakmai program azokkal a nemzetközi trendekkel, változásokkal foglalkozik, amelyek együtt járnak a digitális korral. Erről két Skóciából érkező nemzetközi szakértő, James McCall, az Edinburgh Napier University tanára és Prof. A.J.M Wheatcroft fog beszélni. A téma teljes körüljárásaként pedig szó lesz a nemzetközi trendek magyarországi adaptálhatóságáról is, valamint arról, hogy a vásárlói igények is változnak-e a trendekkel együtt.
A program másik részében látni fogunk Magyarországon még nem használt új online módszereket, illetve meghallgathatjuk, milyen hatással van a könyvkereskedelemre a Google Books és a keresőmarketing. Megpróbáljuk körüljárni, mit jelent pontosan, hogy a közösségi média hatással van a fogyasztói kultúrára és a könyvterjesztésre, valamint hogy mit takar a kifejezés: a könyv, mint brand.
A rendezvényre elsősorban könyvkiadókat, könyvterjesztőket, marketingszakembereket, médiumokat és ügynökségeket várunk.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.