Adobe forrásból származó hír szerint a Universal Picture filmgyár egyik filmjéhez, a Fast and Furious c. mozihoz készített kampány eredményeképpen a film hatalmas sikert aratott. A kezdő héten máris 70.9 millió dollár bevételt hozott, főleg a film weboldalán on-line értékesített jegyeknek köszönhetően, amihez ráadásul egy ingyenesen letölthető iTunes dal is járt.
De mi köze ehhez az Adobe-nak? A Universal Pictures a The Visionaire Group nevű céget bízta meg a kampány elkészítésével: egy olyan weboldallal, ami igazán felrázza az érdeklődést, népszerűsíti az on-line jegyvásárlást és a korlátozott példányszámú speciális DVD-t is promótálja.
A munkát az Adobe Creative Suite 4 csomaggal végezték, a végeredmény Adobe Flash-ben látható, a fejlesztés ráadásul az előre kalkulált idő fele alatt megtörtént. Az igen látványos weboldalon videó, animáció, 3d felületek nemcsak a film hardcore rajongóit kápráztatják el, hanem minden bizonnyal sok új érdeklődőket is vonz.
A weboldalt itt találjuk: Fast and Furious
Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!
Forrás:
Tradingmarkets
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.