A népszerű Shader FX node-alapú valósidejű shader editor-t ingyenessé tette a gyártó cég egyének vagy két főt meg nem haladó vállalkozások számára. Az új licensz feltételek a kereskedelmi használatra is kiterjednek, és aki korábban az oktatási verziót vásárolta meg, az új változat telepítésével teljes értékű szoftverhez jut.
Az Autodesk 3ds Max 2008 szoftverhez készített plug-in segítségével valós időben készíthetünk saját shader hálózatokat, amelyeket a szerkesztő ablakokban (viewport) valós időben nyomon követhetünk. Akik már ismerik a Max beépített Material Editorát, azok könnyen meg fogják tanulni az új rendszert. A legbonyolultabb és nagyon látványos textúrákat is el tudjuk készíteni már kész shaderek egymáshoz kapcsolásával, a végeredmény pedig a játékfejlesztésben népszerű HLSL FX formátumban is exportálható.
A szoftvert ezen a hivatkozáson tudjuk letölteni: Shader FX
Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!
Forrás:
Shader FX
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.