Villámgyors renderelés - RenderMan for Maya 2.0

Az új rendermotor látványos sebességjavulást produkál.A Pixar Animation Studios kiadta az animációs ipar standard renderelő alkalmazásának legújabb verzióját az Autodesk Maya 3D szoftverhez. Főbb újdonságok:

 

  • vadonatúj multi-threading rendermotor
  •  

  • jelentős gyorsulás a ray-tracing számításoknál
  •  

  • új kameraeffektek
  •  

  • sokat fejlődött a szőr szimulációja
  •  

  • caustics effektek
  •  

  • pont alapú globális illumináció
  •  

  • kompatibilitás a Maya 8.5-ös verziójával
  •  

  • új licencséma: gépenként négy párhuzamos vagy négy thread render engedélyezése "Az egyik dolog, ami nagyon meglepett a RenderMan for Maya 2.0 kipróbálásakor, az elképesztő gyorsulás volt" - mondta Ryan Bird, a Bluebird Digital LLC munkatársa. "Olyan gyors volt, hogy azt hittem, valami bizonyára rosszul lett beállítva. Amikor viszont tüzetesen megvizsgáltam a végeredményt, akkor döbbentem rá, hogy ez a sebesség bizony egyáltalán nem ment a nagyszerű minőség rovására." Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba! Forrás: Pixar
  • Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

    Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram