Az új rendermotor látványos sebességjavulást produkál.A Pixar Animation Studios kiadta az animációs ipar standard renderelő alkalmazásának legújabb verzióját az Autodesk Maya 3D szoftverhez. Főbb újdonságok:
vadonatúj multi-threading rendermotor
jelentős gyorsulás a ray-tracing számításoknál
új kameraeffektek
sokat fejlődött a szőr szimulációja
caustics effektek
pont alapú globális illumináció
kompatibilitás a Maya 8.5-ös verziójával
új licencséma: gépenként négy párhuzamos vagy négy thread render engedélyezése "Az egyik dolog, ami nagyon meglepett a RenderMan for Maya 2.0 kipróbálásakor, az elképesztő gyorsulás volt" - mondta Ryan Bird, a Bluebird Digital LLC munkatársa. "Olyan gyors volt, hogy azt hittem, valami bizonyára rosszul lett beállítva. Amikor viszont tüzetesen megvizsgáltam a végeredményt, akkor döbbentem rá, hogy ez a sebesség bizony egyáltalán nem ment a nagyszerű minőség rovására." Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba! Forrás: Pixar
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.