Az Autodesk és a Kelton Research közös felmérése keretében a 18-29 éves amerikai fiatalokat a dizájnhoz való viszonyukról kérdezték. A felmérésből kitűnik, hogy az "új nemzedék" fontos döntéseit, vásárlói magatartását döntően befolyásolja a dizájn. A megkérdezettek többsége szívesebben és hatékonyabban dolgozik egy szépen megtervezett épületben, és akár több pénzt is kiad a "formás" termékekért (autók, bútorok stb.). A közterek, parkok és épületek kinézete szintén fontos érvnek számít azok szemében, akik költözésre szánják el magukat. A megkérdezettek háromnegyede elsősorban a vizuális effektusok alapján ítéli meg a mozifilmeket - olvasható az Autodesk közleményében.
Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!
szoftver.hu
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.