Zoom-Zoom fotópályázat

A Mazda Motor Europe pályázatára olyan felvételeket várnak, amelyek jól érzékeltetik a Mazda Zoom-Zoom filozófiájának lényegét."Az önfeledt elragadtatottsághoz, amit gyerekként éreztünk, amikor leszáguldottunk kerékpárunkkal a domboldalon - ehhez az önfeledt pillanathoz hasonlítható a Zoom-Zoom" - mondta Masahiro Moro, a Mazda Motor Europe marketing alelnöke. "A Mazda minden egyes legyártott és megtervezett modelljével a mozgás féktelen örömét szeretné visszaadni - a fotópályázat célja egyetlen képpel megragadni ezt a mozgásban rejlő érzelmet. A kihívás nagy, de megéri az erőfeszítést, mivel a fődíj nyertese nap mint nap tapasztalhatja majd a Zoom-Zoom érzést MX-5 Roadster Coupéjával." A pályázók Zoom-Zoom fotóikat digitális formában a www.zoomzoomphoto.com honlapra küldhetik be, ahol az oldal látogatói kedvenc képükre is szavazhatnak. Az on-line szavazatokat ekkor összeszámolják és így alakul ki az első 30 fotó listája. Ezekből tíz győztest választ ki a zsűri, amelyben olyan nevek szerepelnek, mint a profi fotós Dingo és Bo Hylen, vagy a jól ismert kreatív igazgató, Eddy Greenwood. Beküldési határidő: 2006. szeptember 8. A győztesek listáját szeptember 22-én hozzák nyilvánosságra az interneten. A döntős fotók beküldőinek ajándékai között többek között Bose® házimozi és audio-rendszer is szerepel. A fődíj nyertesét az idei párizsi Autószalonon egy új MX-5 Roadster Coupé várja (elektromos motorral nyitható keménytetős változat). Forrás: Fotoklikk.hu

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram